quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat bedoel je? Heb het gehad bij marketing management.. nog geen maand terug, daaarom weet ik het nog![]()
ik heb HBO BE gedaan en ik wist het nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]En jij doet HBO+?
Ik behandel deze materie dus op het VMBO, de laagste 2 niveau's.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef Homdeck het volgende:
ik heb HBO BE gedaan en ik wist het niet![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Werkelijk? Wat ernstig...
Leukquote:
grote streep erdoor en 2 strafpuntenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Damn. Ik zit nu de toets van een Chinese leerling na te kijken, die de Nederlandse taal nog niet geheel onder de knie heeft:
Dat is handig voor de mensen als ver moet rijzen en niks geheeft geeten of heb ze dorst, moe kunt daar uitrusten en voleten. Dan verdiend ze ook wat mee dan alleen maar bezine kosten.
wat was de vraag?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Damn. Ik zit nu de toets van een Chinese leerling na te kijken, die de Nederlandse taal nog niet geheel onder de knie heeft:
Dat is handig voor de mensen als ver moet rijzen en niks geheeft geeten of heb ze dorst, moe kunt daar uitrusten en voleten. Dan verdiend ze ook wat mee dan alleen maar bezine kosten.
Een bekende auteur dan? Bekende kop, en ik ben niet zo'n lezer.quote:
Hij leeft niet meer (dubieuze zelfmoord in 1991), maar is zeker wel bekend.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:35 schreef Berkery het volgende:
Een bekende auteur dan? Bekende kop, en ik ben niet zo'n lezer.
Een van zijn boeken. Zijn naam is van Poolse oorsprong, dit is nogal lastig in een hint te verwerken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:49 schreef BrandX het volgende:
heeft dat te maken met zijn naam of met een van zijn boeken?![]()
Maar natuurlijk! Wereldberoemd om boeken als Painted Bird, Cockpit en Being There, maar ook berucht wegens vermeend plagiaat.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef Berkery het volgende:
Jerzy Kozinsky!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |