Hmmm.quote:
Als ie maar van mijn kabels afblijft!quote:
Mag niet googlen staat er...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hmmm.
1. Het is een regel dat je geen posts mag deleten.
2. Je hebt het antwoord dus niet van jezelf, mag ook al niet.
Dumbo is wel goed, maar zie mijn vorige post. Ik mag je dus geen punt geven nu.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:59 schreef Feldhofer het volgende:
Als ie maar van mijn kabels afblijft!
Dumbo niet goed dus? dan weet ik het niet...
Ben ik geheel met je eens, vind het ook niet een hele leuke regel. Maar ben er ook al eens op afgerekend.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:00 schreef Feldhofer het volgende:
Mag niet googlen staat er...
Mijn zus is niet google toch?
doe dan maar een nieuwe vraag.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ben ik geheel met je eens, vind het ook niet een hele leuke regel. Maar ben er ook al eens op afgerekend.
Ja, maar laten we eerlijk wezen. Als het bij mij op mijn puntje van mijn tong ligt, maar mijn vriend roept vrolijk het antwoord, dan zie ik het probleem niet hoor. Ik vind dat heel anders dan Google.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:03 schreef peaceman het volgende:
Wat is MUZ-trivia dan eigenlijk vriendelijk
Ik ben het volledig met je eensquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, maar laten we eerlijk wezen. Als het bij mij op mijn puntje van mijn tong ligt, maar mijn vriend roept vrolijk het antwoord, dan zie ik het probleem niet hoor. Ik vind dat heel anders dan Google.
Flapperquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dobbelman, maar goed. PEACEMAN +1
En ach, wat maakt het uit. Namens Flapper: FELDHOFER + 1
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:17 schreef Soempie het volgende:
leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |