I know... maar het feit dat eigenlijk iedereen het begrepen had als optie 2, zoals jij het stelt, gaf te denken over de vraag. Ik zat namelijk toen het antwoord gegeven was nog te turen van:quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:01 schreef wyccie het volgende:
Hij bedoelde 'wat doen ze op die ramen' als in: ze 'braden' op de ramen. En wij hadden het begrepen als 'wat smeren ze erop' (of wat bevestigen ze aan het raam).
Oeh the man with the golden gun!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mr Scaramanga en die ene baas van Stamper... Muller dan maar
Ik weet dus de naam van de number 2, naam van Bond, naam van belangrijkste Bond-girl, welke auto Bond had, merk van de motor tijdens de achtervolging, basisplot en dat die krant Tomorrow heet, maar ik weet de naam van de bad guy niet meerquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:38 schreef vipergts het volgende:
Sean Bean is goed
De baas van Stamper is goed hoe heet hij karakter of naam
En de baas van Jaws in Moonraker is ook goed karakter of naam
Welke film bedoel jij dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet dus de naam van de number 2, naam van Bond, naam van belangrijkste Bond-girl, welke auto Bond had, merk van de motor tijdens de achtervolging, basisplot en dat die krant Tomorrow heet, maar ik weet de naam van de bad guy niet meer. Het was een Duitser (in de film)... Schneider? (wilde gok)
Tomorrow Never Diesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |