en met een barebone ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:05 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
mensen met een matx kast kunnen het wel vergeten denk ik
:cry:quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:07 schreef tonks het volgende:
:shock:
ik vrees dat je dan jaren moet wachten..quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Wachten tot ie tussen de 200 en de 250 is. Eerder haal ik geen nieuwe graka iig...
Gemiddeld een jaartje nadat de kaart is uitgebracht en goed verkrijgbaar is. Ik heb er nu een 6800 GT inzitten sinds vorig jaar september. Draait nu alles nog prima met 4x FSAA, en tegen de tijd dat ie niet echt lekker meer draait is het weer eind volgend jaar...quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ik vrees dat je dan jaren moet wachten..
maar 250 is idd al heel veel voor een videokaart
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:42 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
idd directx 9 , daar moet je echt niet meer aan willen.. is zonder van het geld
kun je in de toekomst niets meer mee
vista komt over een paar weken uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dx10 heb je tot, zeg eff eind volgend jaar, helemaal niks aan
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
vista komt over een paar weken uit
en crisis aan het eind van dit jaar
dus![]()
je kunt nu een vista beta nemen en over dik twee maanden helemaal overstappen, helemaal legaal dusquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
vista komt voor consumenten pas 30 januari uit
dus 99% van de gevallen die em voor die datum hebben zulllen em illegaal hebben...
en crisis zal waarschijnlijk zeer minimalistisch gebruik maken van dx10 en je zal waarschijnlijk alleen een trager systeem er door hebben gok ik
Grapjasquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:42 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
idd directx 9 , daar moet je echt niet meer aan willen.. is zonder van het geld
kun je in de toekomst niets meer mee
als je de bronnnen goed gaat lezen blijkt dat het hele test systeem zoveel verbruikt..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |