dat weten we nu eigenlijk wel een keer hoorquote:Op zondag 5 november 2006 13:21 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Heb ik allang gezienmaar daarnaast nog settings?
Ga dat van Neidropje ook eens proberen. Danku!![]()
En uh, zag ik daar een Dean Dimebag Ruster Razorback?Dacht het wel!
![]()
[afbeelding]
Wat?quote:Op zondag 5 november 2006 13:59 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat weten we nu eigenlijk wel een keer hoor
Al is het bij jou wel in de buurt moet je volgens mij nog een uur rijdenquote:Op zondag 5 november 2006 14:05 schreef Desensitized het volgende:
Dean for live!![]()
Alleen jammer dat ze hier in de buurt niet verkocht worden.
En voor de Tele lovers, ze verkopen ook Tele's!!
[afbeelding]
Als er hier een Dean in huis komt, dan is het deze, voor mij hét alternatief voor een Gibson Custom;quote:Op zondag 5 november 2006 14:05 schreef Desensitized het volgende:
Dean for live!![]()
Alleen jammer dat ze hier in de buurt niet verkocht worden.
En voor de Tele lovers, ze verkopen ook Tele's!!
[afbeelding]
Dan heb ik het hier wel goed getroffen met de hoofdvestiging van feedbackquote:Op zondag 5 november 2006 14:24 schreef Desensitized het volgende:
Jep! Dichtsbijzijnde winkel die wel de moeite waard is, is een haf uur rijden
Nou feedback hier is gewoon DE zaak zegmaarquote:Op zondag 5 november 2006 14:37 schreef Desensitized het volgende:
Haha, nou is Feedback ook niet alles
musikproduktiv ook niet meer ....quote:Op zondag 5 november 2006 14:37 schreef Desensitized het volgende:
Haha, nou is Feedback ook niet alles
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 5 november 2006 14:55 schreef Desensitized het volgende:
Beetje slechte ervaring met Feedback
quote:Op zondag 5 november 2006 15:04 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
De spullen zijn wel goed , garantie is dikke shit.
En de verkopers zijn niet bepaald vriendelijk te noemen.
(in Apeldoorn tenminste)
Ik kom er nooit meer.
Owkee, hier in Rotterdam heb ik eigenlijk alleen maar goede ervaring mee.quote:Op zondag 5 november 2006 14:55 schreef Desensitized het volgende:
Heb er nog nooit wat gekocht, bij Musikproduktiv...
Ow 500 euro kan je leuke dingen meequote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef unstoppablemark het volgende:
Ik wil beginnen met gitaar spelen dus ik moet een gitaar zoeken. sorry als deze vraag hier niet gewenst is...
* Mijn budget is 500 euro.
* Ik wil graag punk rock gaan spelen.
Die beginners setjes zijn niet goed heb ik gehoord dus wat is het beste?
Ik wel een 7 snarige Dean MLKquote:Op zondag 5 november 2006 14:55 schreef Desensitized het volgende:
Heb er nog nooit wat gekocht, bij Musikproduktiv...
Owkee, wat was er gebeurt als ik vragen mag?quote:Op zondag 5 november 2006 15:27 schreef Desensitized het volgende:
Fotooo!!!
En heb juist in Rotterdam veel gezeik gehad.
Zwevende brug is zo op te lossen hoor! Ibanez is zeker aan te raden. Maar ook bijvoorbeeld een Epiphone SG of Les Paul.
Beter nog is een Dean. Spelen heerlijk, klinken subliem!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |