Het lijkt me nou werkelijk helemaal niksquote:Gefrituurde cola rukt op
Een nieuw fastfoodfenomeen steekt de kop op in de Verenigde Staten. Daar is gefrituurde cola bezig met een opmars. In Texas gingen in 24 dagen meer dan 35.000 gefrituurde ‘colaballen’ over de toonbank.
Het idee is afkomstig van een IT’er uit Texas. De man probeerde vijftien varianten uit voordat hij met een succesvol recept op de proppen kwam. Het gaat om een beslag gemaakt van Coca Cola-siroop, aardbeiensiroop en een paar hele aardbeien. Daar worden rolletjes van gedraaid die vervolgens worden gefrituurd.
De colaballetjes worden geserveerd met Coca Cola-siroop, slagroom, kaneelsuiker en een kers. Het is niet bekend hoeveel calorieën een colabal bevat. Wel is duidelijk dat de zoete ballen in trek zijn. In 24 dagen werden ruim 35.000 colaballen verkocht, zo meldt de NOS.
Bron
Ja, want de oudhollandsche Kroket, hemaworst, patat mayo is ohzo gezond..quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:10 schreef cerror het volgende:
Ze doen er ook alles aan daar om zo dik te worden als het maar kan.
Neuh, da's ook niet gezond... Maar op zijn tijd wel lekkerquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want de oudhollandsche Kroket, hemaworst, patat mayo is ohzo gezond..
Domme US gebash altijd weer...
Ja, tuurlijk, dus dit zou in de zelfde categorie vallen gewoon.. Word gewoon ZO moe van dat hersenloze nagebaalt over de US, heb zelf een aantal hele normale, slanke Amerikaanse vrienden, en die weten OOK nog een wat de hoofdstad van Nederland is. Tis gewoon pure generalisatie, en als dat met Marokkanen gebeurt mag het niet, maar normale Amerikanen mag je altijd gewoon bashen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neuh, da's ook niet gezond... Maar op zijn tijd wel lekkerTopic is niet als US-bash bedoeld, ik zou de laatste zijn
![]()
Lijkt het jou lekker?
Daarom sla ik een rondje over.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:25 schreef Dark_Killah het volgende:
HW heeft wel gelijk, dat oeverloze gezeik over 'alleen in amerika' altijd. Terwijl de helft van nederland met de rollen van z'n pens boven zijn broek loopt. Komop, kijk eens naar jezelf!!!!
Als je ouder als 30 bent mag 1 rol!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarom sla ik een rondje over.
*telt*quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:37 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Als je ouder als 30 bent mag 1 rol!!
quote:
Een gas dat zo rond de 120 graden wordt.. intressantquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
waar zitten die allemaal!
Kan me iemand vertellen hoe warme cola smaakt... En zouden ze ook de prik erin houden? Bij ijs wil dat nog wel eens lukken, maar of dat hiermee kan![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:06 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Cola-gefrituurd-suiker..
Wederom een fantastisch produkt voor de toch al veel te dikke Amerikaan..![]()
![]()
Hebben jullie het topic eigenlijk gelezenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:43 schreef Fawn het volgende:
Echt Amerikaans Cola en Vet..
Ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:51 schreef MissHobje het volgende:
Dit lijkt me echt niet lekker.. ik hou namelijk niet zo van mierzoet.
Ik denk dat dit echt te zoet is![]()
Maar ik ben wel nieuwsgierig, dus als ik zo'n ding vind wil ik het wel proeven.
Weer zoietsquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:03 schreef Caesu het volgende:
wil het wel een keer proberen.
zal wel net zo zoet zijn als marsepein bijvoorbeeld.
dit is ook nieuw:
http://www.jimmydean.com/products.asp?p=3&i=5
[afbeelding]
Ja, waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:09 schreef Sjeen het volgende:
Hebben jullie het topic eigenlijk gelezen![]()
Gewoon nooit gaan proeven , weet je ook niet of je het lekker vindt en mis je ook niks.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:42 schreef E.T. het volgende:
ik probeer altijd alles als ik de mogelijkheid heb, maar ik geloof dat ik hier een rondje oversla..
Aan de andere kant: als het zo populair is in Texas, zal het toch wel een beetje lekker zijn volgens een hoop mensen en dan is het het proberen wel weer waard.
Twijfel, twijfel.. Laat ik het er voorlopig maar op houden dat ik 't niet ga opzoeken, maar niks uitsluit als het op m'n pad komt
Je moet alles een keer geprobeerd hebben in je levenquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:29 schreef Bep het volgende:
[..]
Gewoon nooit gaan proeven , weet je ook niet of je het lekker vindt en mis je ook niks.
Vieze calorierijke zooi
Amerikanen![]()
Nee hoor!quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:50 schreef E.T. het volgende:
Elke dag chocola gaat ook vervelen..
Je weet toch dat de meeste mensen dat niet doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:09 schreef Sjeen het volgende:
Hebben jullie het topic eigenlijk gelezen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |