ben dr vandoor
Goedzo wolf, pak hem!
Simon, heb je toevallig verband nbij je?
dan door de schreeuw van pijn van Dagobert komt hij tot zinnen en pakt z'n geweer hij legt aan en drukt af ...
Als een flits stort het paard waar anthraxx op zit gewond ter aarde waarna het opkrabbeld en verder strompeld.
Dan wend hij zich tot Dagobert, en pakt z'n medikit.
Stilhouden die schouder Dagobert, die gasten wie het ook waren pakken we later wel eerst jou weer opknappen. hmm je ziet maar weer magie is ook niet alles. techniek ook niet trouwens.
Het apparaat genaamd de medikit zoemt en straalt een warmt uit over dagoberts schouders zodat de schouder weer helemaal heel is. Een dun litteken siert de schouder en dat is alles wat er aan de wond herinnerd.
[Dit bericht is gewijzigd door RoboTech op 03-04-2002 21:39]
Laat die Anthraxx maar hoor, die wolf zal ze wel krijgen en anders zoek ik heb wel weer eens op. Ik moet nu eerst een beetje bijsterken.
* BlaatschaaP kijkt vol spanning en angst naar het schouwspel dat zich voor haar gezicht aan het afspelen is. Nu de vrouw afgeleid is, denkt ze haar kans te hebben om weg te komen. Behendig laat ze haar armen om haar benen vanachter haar rug naar voren komen, waarna ze het propje weer uit haar mond kan halen.
Op dat moment ziet ze dat het gevecht zijn einde aan het bereiken is, waarna ze snel op staat en vliegensvlug naar de vrouw rent om haar een stoot in de rug te geven. Ze hoort een duidelijk kreetje van pijn...Maar weet ook meteen dat dit gevecht nog niet tot zijn einde is gebracht...
bij freya, laat het op tijd zijn...
Simon maakt nog een een sterke maaltijd klaar en vraagt dan aan Dagobert:
Zeg magier , wat gaan we nu doen ?
Heb jij enig idee waar ze heen zouden kunnen zijn gegaan?
Ik voel me zo stom dat het allemaal misgelopen is toen ![]()
* Even later staat het tweetal in het bos.
Hier wees het paarse ons heen. Ik zie hier alleen een hoop bomen en een smederij. Zouden ze daar binnen zitten?
Ze kunnen inderdaad daar binnen zitten ja.. Wacht even, dan pak ik iets.
* Hij haalt uit z'n rugtas een klein bolletje en geeft het aan de magiėr.
Dagobert, Als je dit bolletje nu eens precies in die schoorsteen kan toveren dan kunnen we op de sensoren zien of er zich leven in de smederij bevind.
Zo goed? Of moettie dieper de schoorsteen in?
* simon pakt de warmte meter en leest h'm af
Er zijn twee personen in het gebuow Dagobert. Maar ik kan niet zien of het mannelijke of vrouwelijke personen zijn.
Wat doen we ? Aankloppen ?
Gegroet, ik kom in vrede, ik kom voor Rebel.
* Dagobert legt zijn magiers stok voor zich neer uit teken van vrede.
Kom ik gelegen?
Gelegen? We stonden net op het punt weg te gaan. * Anthraxx kijkt naar de grond en ziet de staf voor hem liggen.
Maar goed, wat kom je doen? Kom je voor Rebelgirl? Zoja, laat maar... ik moet zo spoedig mogelijk met haar weg voor eigen zaken. En ik laat het niet toe om haar bij iemand anders dan mezelf alleen te laten. Als je denkt dat jij die ene bent die dat WEL kan, dan heb je het mis. Voordat je 1 stap gedaan hebt ligt je hoofd eraf....
* Anthraxx grijnst maar zijn blik wordt direct daarop serieus.
Dat is nu afgelopen, en ieder is z'n eigen gang gegaan. Hmmz de magiėr heeft niet eens een kleine dank je wel gezegt ..Maar ja vreemd volk die magiėrs.
* Simon wandelt door het bos en plotseling schier een zwijn voor z'n neus weg, in de reflex schiet hij het zwijn door z'n hoofd en besluit dan maar een kamp op te maken. Even later hangt het zwijn te roosteren boven een kampvuur en heeft hij een beschutting gemaakt tegen een dikke eikenboom. Wanneer hij gegeten heeft maakt hij van de rest van eht zwijn een goed ingepakte mondvoorraad en stookt het kampvuur nog eens op alvorens te gaan slapen.
De nacht is rustig en af en toe hoor je alleen het roepen van een uil die op jacht is en het zacht ruisen van de wind door de bomen.
Goeiemorgen, ik ben er weer, zonder Rebel helaas. Ze wil niet, een of andere mafketel heeft haar in zijn macht en ze heeft zich laten wijsmaken dat hij de bestre is en wel voor haar zal zrogen en die kwade geesten zal wegjagen.
Ik geloof er niet in, hij weet niet waar hij oveer praat, de simpele ziel. Hij denkt adt het niks is en er zo weer vanaf is. Maar er is meer nodig dan er in zijn bereik ligt. Ik hou ze zoveel mogelijk in de gaten en als het te erg wordt grijp ik in. Ik kan het niet aanzien dat Rebel tenndergata door die idioot.
* Slainghe knikt lichtjes en kijkt bezogrd.
Pas wel goed op haar he
Dat zal ik zeker doen.
* Dagobert vervolgt zijn pad en loopt weer rihting de tuinen en zijn huis.
Zo, dat ging makkelijk ![]()
Waar verstoppen we haar? Staat hier niet een of ander verlaten gebouw?
Ik mis mijn ranjastalletje ![]()
Ik mis die aardige meneer met wie ik net aan het babbelen was ![]()
Ik mis Marlo ![]()
Ik mis dat Engeltje ![]()
Ik wil naar huiiiiiiiis!!!
Mijn plek innemen? Als ranjaprinses? Ik zie jou al in mijn jurkjes lopen ![]()
* pluisje wacht tot Dagobert en rebel_girl even in slaap zijn gevallen. Gelukkig komt dat moment snel. Zij wurmt haar tengere polsjes uit de niet zo vakkundig aangelegde knopen en zet het op een lopen..
Heel hard....heel ver weg..........en niemand weet waarheen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |