abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 april 2002 @ 21:21:45 #176
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3714421
LD's paard * mompelt rebel het briefje wat je geschreven hebt is weg gewaaid
* dan besluit rebel verder haar mond maar te houden

ben dr vandoor

alerta, alerta, alerta antifascista
  woensdag 3 april 2002 @ 21:23:03 #177
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3714444
* Op het moment dat Anthraxx Rebel mee pakt kijkt de wolf hem grommend aan. Hij ziet het paard weg rennen en gaat er achteraan.

Goedzo wolf, pak hem!

Simon, heb je toevallig verband nbij je?

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  woensdag 3 april 2002 @ 21:33:39 #178
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_3714625
* Simon staat aan de grond genageld ..

dan door de schreeuw van pijn van Dagobert komt hij tot zinnen en pakt z'n geweer hij legt aan en drukt af ...

Als een flits stort het paard waar anthraxx op zit gewond ter aarde waarna het opkrabbeld en verder strompeld.

Dan wend hij zich tot Dagobert, en pakt z'n medikit.

Stilhouden die schouder Dagobert, die gasten wie het ook waren pakken we later wel eerst jou weer opknappen. hmm je ziet maar weer magie is ook niet alles. techniek ook niet trouwens.

Het apparaat genaamd de medikit zoemt en straalt een warmt uit over dagoberts schouders zodat de schouder weer helemaal heel is. Een dun litteken siert de schouder en dat is alles wat er aan de wond herinnerd.

[Dit bericht is gewijzigd door RoboTech op 03-04-2002 21:39]

R.I.P
  woensdag 3 april 2002 @ 21:57:55 #179
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3715036
Dankje Simon, waar die techniek wel niet allemaal voor kan zorgen.

Laat die Anthraxx maar hoor, die wolf zal ze wel krijgen en anders zoek ik heb wel weer eens op. Ik moet nu eerst een beetje bijsterken.

donderdag 4 april 2002 @ 15:34:04 #180
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_3722844
verder gaant van Ye Olde's Chemist Shop... :

* BlaatschaaP kijkt vol spanning en angst naar het schouwspel dat zich voor haar gezicht aan het afspelen is. Nu de vrouw afgeleid is, denkt ze haar kans te hebben om weg te komen. Behendig laat ze haar armen om haar benen vanachter haar rug naar voren komen, waarna ze het propje weer uit haar mond kan halen.

Op dat moment ziet ze dat het gevecht zijn einde aan het bereiken is, waarna ze snel op staat en vliegensvlug naar de vrouw rent om haar een stoot in de rug te geven. Ze hoort een duidelijk kreetje van pijn...Maar weet ook meteen dat dit gevecht nog niet tot zijn einde is gebracht...

donderdag 4 april 2002 @ 20:31:05 #181
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3725963
psst, het gevecht is inmiddels al afgelopen hoor...
pi_3732288
* inmiddels is slainghe in het bos druk bezig met het voorbereiden van een ingewikkeld ritueel.
overal liggen potjes met vreemde substanties verspreid, en rondom de plek hangt een angstaanjagende stilte.
als een dikke deken voel je de magie om je heen zodra je de open plek betreed.

bij freya, laat het op tijd zijn...

vrijdag 5 april 2002 @ 17:53:42 #183
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_3736291
quote:
Op donderdag 04 april 2002 20:31 schreef rebel_girl het volgende:
psst, het gevecht is inmiddels al afgelopen hoor...
waar dan... ?

zaterdag 6 april 2002 @ 11:57:49 #184
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3741231
lees en gij zult vinden, ongeveer op de vorige pagina van dit topic.
  woensdag 10 april 2002 @ 20:17:15 #185
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_3789417
* Na een tijd gerust te hebben lijkt Dagobert weer flink opgeknapt. Ook simon is bij gekomen van z'n schrik . Hij weet nu dat ook vrouwen zeer gevaarlijk kunnen zijn en dat hij misschien ooit eens een vrouw zou moeten verwonden, aan doden wil hij niet eens denken. Hij vraagt zich af of hij het zou kunnen .

Simon maakt nog een een sterke maaltijd klaar en vraagt dan aan Dagobert:

Zeg magier , wat gaan we nu doen ?

R.I.P
  woensdag 10 april 2002 @ 20:21:45 #186
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3789464
Ik ga verder met mijn missie. Ik zal rebel zoeken en redden van haar ondergang. Het zou fijn zijn als je me bij zou staan. Want als Anthraxx haar heeft kan het nog wel eens heel moeilijk gaan worden.

Heb jij enig idee waar ze heen zouden kunnen zijn gegaan?

woensdag 10 april 2002 @ 20:30:18 #187
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_3789561
Hmmm misschien bij een van de huizen waar ze wonen .. maar misschien weet jij waar ze wonen ??
R.I.P
  woensdag 10 april 2002 @ 20:34:07 #188
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3789600
Antraxx woonde altijd in het postkantoor, maar hij is het bos in getrokken en heeft daar denkik geen huis ofzo. Rebel woonde in haar galerie. daar zouden we wel eens kunenn gaan kijken. Wat denk je er van?
  dinsdag 16 april 2002 @ 22:16:30 #189
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3857731
* Dagobert loopt samen met Simon richting het bos. Onderweg verteld hij wat er gebeurd is met zijn liefde voor Rebel en dat die weer opgewakkerd is de laatste tijd.

Ik voel me zo stom dat het allemaal misgelopen is toen

* Even later staat het tweetal in het bos.

Hier wees het paarse ons heen. Ik zie hier alleen een hoop bomen en een smederij. Zouden ze daar binnen zitten?

dinsdag 16 april 2002 @ 22:46:53 #190
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_3858185
* Simon bedenkt dat dit een erg complex verhaal is en dat hij niet zomaar de vrouw in kwestie neer kan schieten als ze hem of de magiėr aanvalt.

Ze kunnen inderdaad daar binnen zitten ja.. Wacht even, dan pak ik iets.

* Hij haalt uit z'n rugtas een klein bolletje en geeft het aan de magiėr.

Dagobert, Als je dit bolletje nu eens precies in die schoorsteen kan toveren dan kunnen we op de sensoren zien of er zich leven in de smederij bevind.

R.I.P
  dinsdag 16 april 2002 @ 22:51:23 #191
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3858252
* Dagobert legt het bolletje voor zich neer en doet een stap achteruit. Met een elegante zwaai met zijn staf brengt hij het bolletje in zwevende toestand en door een simepele klap in zijn handen zweeft het naar de plaats van bestemming.

Zo goed? Of moettie dieper de schoorsteen in?

dinsdag 16 april 2002 @ 22:56:50 #192
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_3858314
Nee is perfect ..

* simon pakt de warmte meter en leest h'm af

Er zijn twee personen in het gebuow Dagobert. Maar ik kan niet zien of het mannelijke of vrouwelijke personen zijn.

Wat doen we ? Aankloppen ?

R.I.P
  woensdag 17 april 2002 @ 22:55:45 #193
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3870719
* Dagobert ziet Anthraxx in de deuropening schijnen en deinst terug. Een zwaard schittert in het maanlicht en de koele wind doet zijn haar licht golven. Op het eerste gezicht een indrukwekkende verschijning, maar dit verdwijnt al snel als hetlieve gezicht van Rebelerachter verschijnt.

Gegroet, ik kom in vrede, ik kom voor Rebel.

* Dagobert legt zijn magiers stok voor zich neer uit teken van vrede.

Kom ik gelegen?

woensdag 17 april 2002 @ 23:02:18 #194
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_3870820
Psst... volgende post in de smederij graag

Gelegen? We stonden net op het punt weg te gaan. * Anthraxx kijkt naar de grond en ziet de staf voor hem liggen.

Maar goed, wat kom je doen? Kom je voor Rebelgirl? Zoja, laat maar... ik moet zo spoedig mogelijk met haar weg voor eigen zaken. En ik laat het niet toe om haar bij iemand anders dan mezelf alleen te laten. Als je denkt dat jij die ene bent die dat WEL kan, dan heb je het mis. Voordat je 1 stap gedaan hebt ligt je hoofd eraf....

* Anthraxx grijnst maar zijn blik wordt direct daarop serieus.

dinsdag 23 april 2002 @ 23:07:29 #195
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_3940943
* Simon komt na z'n avontuur met de magiėr weer terug in het Bos. Hij snapt er nog weinig van, maar het leek hem dat er twee mannen om dezelfde vrouw vochten.

Dat is nu afgelopen, en ieder is z'n eigen gang gegaan. Hmmz de magiėr heeft niet eens een kleine dank je wel gezegt ..Maar ja vreemd volk die magiėrs.

* Simon wandelt door het bos en plotseling schier een zwijn voor z'n neus weg, in de reflex schiet hij het zwijn door z'n hoofd en besluit dan maar een kamp op te maken.

Even later hangt het zwijn te roosteren boven een kampvuur en heeft hij een beschutting gemaakt tegen een dikke eikenboom. Wanneer hij gegeten heeft maakt hij van de rest van eht zwijn een goed ingepakte mondvoorraad en stookt het kampvuur nog eens op alvorens te gaan slapen.

De nacht is rustig en af en toe hoor je alleen het roepen van een uil die op jacht is en het zacht ruisen van de wind door de bomen.

R.I.P
  woensdag 24 april 2002 @ 11:41:34 #196
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3945062
* Dagobert loopt op deze vroege morgen doro het bos. Hij denkt na over zijn volgende stap.
Rebel laten gaan, of zelf toch ingrijpen. Ach, ik wacht ngo wel even.
* Zo loopt hij en loopt hij totdat hij de oude man weer ziet zitten, onder dezelfde boom in dezelfde kleren.

Goeiemorgen, ik ben er weer, zonder Rebel helaas. Ze wil niet, een of andere mafketel heeft haar in zijn macht en ze heeft zich laten wijsmaken dat hij de bestre is en wel voor haar zal zrogen en die kwade geesten zal wegjagen.

Ik geloof er niet in, hij weet niet waar hij oveer praat, de simpele ziel. Hij denkt adt het niks is en er zo weer vanaf is. Maar er is meer nodig dan er in zijn bereik ligt. Ik hou ze zoveel mogelijk in de gaten en als het te erg wordt grijp ik in. Ik kan het niet aanzien dat Rebel tenndergata door die idioot.

* Slainghe knikt lichtjes en kijkt bezogrd.

Pas wel goed op haar he

Dat zal ik zeker doen.

* Dagobert vervolgt zijn pad en loopt weer rihting de tuinen en zijn huis.

vrijdag 24 mei 2002 @ 10:36:57 #197
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_4306185
* Dagobert en Rebel komen samen met Pluisje en het paard aan in het bos.

Zo, dat ging makkelijk

Waar verstoppen we haar? Staat hier niet een of ander verlaten gebouw?

vrijdag 24 mei 2002 @ 12:44:29 #198
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_4307862
* pluisje kijkt bang om haar heen en heeft erge dorst...

Ik mis mijn ranjastalletje
Ik mis die aardige meneer met wie ik net aan het babbelen was
Ik mis Marlo
Ik mis dat Engeltje

Ik wil naar huiiiiiiiis!!!

zaterdag 25 mei 2002 @ 14:31:25 #199
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_4320632
Ik dacht het niet he, we hebben je en je komt hier voorlopig niet vandaan. Wij zullen je plek innemen.
  zaterdag 25 mei 2002 @ 17:01:40 #200
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_4321855
* pluisje kijkt Dagobert wat verdwaasd aan..

Mijn plek innemen? Als ranjaprinses? Ik zie jou al in mijn jurkjes lopen

* pluisje wacht tot Dagobert en rebel_girl even in slaap zijn gevallen. Gelukkig komt dat moment snel. Zij wurmt haar tengere polsjes uit de niet zo vakkundig aangelegde knopen en zet het op een lopen..

Heel hard....heel ver weg..........en niemand weet waarheen...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')