Aan de rand van het bos, verborgen tussen de hoge bomen staat een klein hutje. Het is volledig van hout gemaakt, op de schoorsteen na. Het hutje ziet er verweerd uit; De luiken voor de ramen hangen half uit de scharnieren, de verf begint af te bladderen en het hout begint hier en daar te rotten. Het is duidelijk dat de bewoner geen behoefte of zin heeft om er iets aan te doen.
Het valt op dat de tuin er prachtig uit ziet. Er groeien overal vreemde planten en struiken in allerlei kleuren. Er hangt een vreemde zoete geur in de tuin die duidelijk niet van bloemen afkomstig is, nee de geur komt uit het huisje.
Er komt een dun kringeltje rook uit de schoorsteen, waar deze geur waarschijnlijk afkomstig van is.
De wind speelt zachtjes met de bladeren van de struiken en een zacht, rustgevend geritsel is hoorbaar als je door de tuin loopt.
De voordeur staat op een kier en laat een luid krakend geluid horen als je hem open doet.
Eenmaal binnen lijkt het alsof je in een andere wereld terecht bent gekomen. De binnenkant staat in scherp contrast met de buitenkant: Strak geschilderde muren, bijna steriel, een glimmende houten vloer van massief eikenhout en een mooie strakke balie.
Het vertrek wordt verlicht door tientallen grote kaarsen die door het hele vertrek staan verspreid. De tocht die door de open deur komt laat de vlammetjes zachtjes heen en weer wiegen.
Om je heen zie je overal planken aan de muur die vol staan met flesjes, potjes en tubes. Er staan geen etiketten op, dus je kan niet opmaken wat er allemaal in zit.
In een hoek van het vertrek zie je een grote ketel boven een vuurtje hangen. Er zit een vloeistof in die rustig borrelt. Er komt een zoete lucht vanaf die je buiten ook al rook.
De heldergele vloeistof lijkt een eigen leven te leiden. Het beweegt in rare patronen door de ketel en af en toe lijkt het alsof je er gezichten in kan zien.
Onder de glasplaat die op de balie ligt zie je allerlei flesjes en potjes met vloeistoffen met vreemde kleuren. Sommige geven zelfs een vaag licht af. De man achter de balie is redelijk groot en heeft blauwe ogen en lang blond haar. Als hij zijn haar achterover gooit met een achteloos gebaar zie je dat zijn oren een beetje puntig zijn. Je ziet het in een flits en voor je er erg in hebt valt het haar er weer overheen.
Hij kijkt je vriendelijk doch zakelijk aan en vraagt waarmee hij je van dienst kan zijn...
quote:Een flesje acid ajb..
Hij kijkt je vriendelijk doch zakelijk aan en vraagt waarmee hij je van dienst kan zijn...
quote:Hallo, welkom in Ye olde chemist's shop. Een flesje
Op zaterdag 23 maart 2002 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een flesje acid ajb..
En een fles paddo/San Pedro extract ajb..
nieuwsgierig geworden kijkt rebel op het kleine bordje buiten aan de muur.
hmm Ye olde chemist's shop?? waar komt dat nou ineens vandaan?
rebel stapt van haar paard en loopt naar binnen.
goedemiddag
quote:Goedemiddag dame,
Op zondag 24 maart 2002 21:20 schreef rebel_girl het volgende:
* tijdens het rijden heeft rebel goed nagedacht over de voorvallen, maar ze heeft geen idee wat haar overkomt en vooral waarom.
de woorden die ze hoorde in haat visioen laat ze eindeloos afspelen in haar hoofd maar ze kan er geen wijs uit worden.
ze schrikt op uit haar gedachte als haar paard zijn pas versnelt.
met zijn oortjes gespitst loopt hij recht op een klein huisje af.nieuwsgierig geworden kijkt rebel op het kleine bordje buiten aan de muur.
hmm Ye olde chemist's shop?? waar komt dat nou ineens vandaan?rebel stapt van haar paard en loopt naar binnen.
goedemiddag
wat brengt jou naar de chemist's shop?
Zo te zien heb je een lange reis achter de rug. Heb je
wat nodig om tot rust te komen of kom je even rustig praten?
* rebel_girl probeert de pijn in haar hoofd zo goed mogelijk te verbergen.
woont u hier al lang? ik ken zon beetje het hele eiland maar ik heb u nog nooit gezien.
met een vuist geheven loopt ze naar een rek met kruiden en stopt diverse zakjes en potjes in haar rugzak, dan loopt ze de winkel uit.
op de drempel draait ze zich nog om, gooit 1 van de rekken om en verteld de man met een sadistische glimlach dat hij haar beter niet kan volgen.
* rebel_girl wil het meisje in eerste instantie de mond snoeren maar bedenkt zich, ze kan misschien wel goed van pas komen.
kom jij maar mee...
* rebel bind de handen van het meisje stevig vast.
dan springt ze op haar paard en trekt de dame achterop om vervolgens het diepe duistere bos in te rijden.
* rebel_girl denkt aan het ritueel wat zometeen uitgevoerd zal worden in het bos
als ik jou was zou ik nog maar even genieten van die mooie bruine krullenbos van je, rond middernacht gaat het er allemaal af.
na het maken van een vuur gaat rebel over tot het bereiden van een maaltijd.
haar gevangene lijkt haar weinig te boeien totdat het wicht probeert te ontsnappen.
HOE DURF JE MIJ ZO TE ONDERSCHATTEN?!?
* buldert het door het bos
dacht je dat ik zo dom was? dacht je dat je sterker was dan mij??
met een simpele handbeweging tovert ze haar zwaard tevoorschijn en dwingt het meisje weer terug naar de open plek te lopen.
ik zou maar oppassen met je handelingen.
een volleerd druide is niet iemand die je wil uitdagen..
* dan gaat rebel in alle kalmte verder met het bereiden van een maaltijd.
Opeens komen ze bij een open plek en het paard mindert vaart. In een oogwenk ziet hij rebelgirl staan met een zwaard in haar hand. Anthraxx springt van zijn paard af. "Goh, nooit gedacht om jou hier weer eens te zien..." spot Anthraxx en zet zijn zwaard in de juiste houding "Ik zou haar maar laten gaan als ik jou was, anders kan je wel eens problemen krijgen..."
* antraxx kijkt bebaast op
hoe weet jij dat?
ik weet meer dan je denkt...ik weet meer dan je wil...
ik ken je dromen...je ziel... * spreekt rebel op geheimzinnige toon
* Gespannen wacht Anthraxx af en houd rebelgirl in de gaten. Dan besluit hij om de aanval in te zetten. Onverwachts rent Anthraxx naar voren en haalt uit met zijn zwaard. Rebelgirl blokt die aanval en kijkt in eerste instantie geschrokken, maar daarna trekt ze een grijns op haar gezicht "Dus je wilde vechten? Kom maar op..."
Er wacht bezoek
[Dit bericht is gewijzigd door Sitethief op 13-05-2002 15:46]
Geef me Sterestof , Mierikswortel , Sterregras , en Yuthgif en mijn meesteres zal u zeer dankbaar zijn , mischien in de toekomst kunnen we onze dankbaarheid bewijzen nu hebben we weinig tijd daarvoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |