Dit zijn de dvd's die er nog zijn en tevens een kick.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:48 schreef Fiama het volgende:
Alle prijzen zijn excl verzendkosten.
Texas Chainsaw Massacre (Special Edition, 2 discs) (1974) 7,50 euro
The Eye 6 euro
Ju-On: The Grudge1 6 euro
Minority Report 4 euro
Killing Zoe 4 euro
The Blair Witch Project 6 euro
The Exorcist 6 euro
Memento 6 euro
Kill Bill 4 euro
From Dusk Till Dawn 4 euro
Jackie Brown 4 euro
Pulp Fiction 4 euro
The Shawshank Redemption 4 euro
True Romance 4 euro
Regio 2, Nederlands ondertiteld in perfecte staat
Bied maar raak!
Ja, ik wil beide titels voor 12 euro incl. Ik ben nu niet thuis, en heb geen apparaatje voor internetbankieren bij me. Op zijn vroegst wordt dat vrijdag a.s. pas, dus ik weet niet of je daar op wil wachten? Ik zit dalijk niet meer op Internet maar je kunt me mailen op **email adres weg** .quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:35 schreef Fiama het volgende:
En, weet je het al?
Dit zijn de films die nog over zijn, tevens een kickje!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:48 schreef Fiama het volgende:
Alle prijzen zijn excl verzendkosten.
Minority Report 4 euro
Killing Zoe 4 euro
The Blair Witch Project 6 euro
From Dusk Till Dawn 4 euro
Jackie Brown 4 euro
Pulp Fiction 4 euro
True Romance 4 euro
Regio 2, Nederlands ondertiteld in perfecte staat
Bied maar raak!
Gaat er nog wat van komen?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik wil beide titels voor 12 euro incl. Ik ben nu niet thuis, en heb geen apparaatje voor internetbankieren bij me. Op zijn vroegst wordt dat vrijdag a.s. pas, dus ik weet niet of je daar op wil wachten? Ik zit dalijk niet meer op Internet maar je kunt me mailen op **email adres weg** .
Mocht je akkoord gaan, dan moet je maar een mailtje droppen, dat zie ik dan wel voorbij komen, en dan regelen we van het weekend het geld even.
1 ding, ik wil de films alleen maar als ze in perfecte staat zijn, dus...zijn ze dat?![]()
Trouwens, sorry voor de wel heel late reactie, ik heb er gewoon helemaal niet meer aan gedacht, maar de interesse is er zeer zeker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |