Mhja, nog stommer is voor de eerste keer achter het stuur met alcohol op..quote:Op zondag 5 november 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
.Met alcohol achter het stuur. Nou, zolang je niet rijdt is het niet zo erg.
![]()
Ja, dat weet ik nogquote:Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weet je nog dat je zo van alles toen tegen me begon te roepen?
Ja, klopt, wie zegt dat ik er blij mee was, ik dacht toen niet echt na..quote:Op zondag 5 november 2006 20:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog.
En daar blijf ik overigens bij.
Ik vind het zó ontzettend onverantwoordelijk.
Straatracen..quote:Op zondag 5 november 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De vrouw van mijn oom (voordat ie hertrouwde met mijn tante, en het dus een oom werd) is doodgereden door jongeren met alcohol op die aan het straatracen waren.
Mooi excuusquote:Op zondag 5 november 2006 20:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, klopt, wie zegt dat ik er blij mee was, ik dacht toen niet echt na..
Klopt, alhoewel, ik had heel weinig op..quote:
Zie post van een paar seconden terug, en dan daarnaast..quote:Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap het niet, Sebasser. Als je er zo tegen bent, waarom heb je het dan gedaan?
iddquote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef liefie_ het volgende:
james bond op tv
de echte!!!
roger moore bedoel ik
Dat is de enige waardige James Bond.quote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef liefie_ het volgende:
james bond op tv
de echte!!!
roger moore bedoel ik
preciesquote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is de enige waardige James Bond.
Niks van.quote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is de enige waardige James Bond.
Ik miste heel erg iets maar ik was zo duf dat ik niet doorhad dat ik dit topic kwijt was,quote:
Oh zoquote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik miste heel erg iets maar ik was zo duf dat ik niet doorhad dat ik dit topic kwijt was,.
dan zeg datquote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik miste heel erg iets maar ik was zo duf dat ik niet doorhad dat ik dit topic kwijt was,.
Goeie vraagquote:Op maandag 6 november 2006 04:44 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand trouwens waar Roosjedoosje uithangt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |