Ok, solly zal even aanpassen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:58 schreef Neleos het volgende:
Nope, het is trouwens een dubbele punten topic, Doeka![]()
Nee, maar je komt in de buurt. Het gerecht is uitgevonden door chefs uit Bangladesh, maar niet in dat land.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:01 schreef Flitspaal het volgende:
Nederland?
Dat dacht ik eerst. Maar toen keek ik op de verpakking van mijn magnetronbak en toen bleek het Chicken Tandoori te zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:01 schreef Flitspaal het volgende:
Aanvulling: Wordt dat jouw avondeten, Neleos?
Madras is ook lekker jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb net Kip Madras gegeten
Lekker Indiaas eten in Engeland altijd
Volgens mij de derde keer dit topic dat ik jou vergeet dubbele punten te geven.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
Absoluut. Als in Engeland ben eet ik zo vaak mogelijk Indiaas. Maar hier in Nederland is het zo slecht te krijgen. Wellicht in Amsterdam ofso
-edit- ik wil graag 2 punten
Neuh..het is sowieso geen tekenfilm.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:17 schreef WooZ het volgende:
de gummyberen?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:33 schreef Homdeck het volgende:
is dat van de dierenwinkel van jiskefet?
ik moet af en toe ook werkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]kijk, aan jou heb ik wat
Waar was je nou toen ik een filmvraag had![]()
vipergts +2quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:45 schreef vipergts het volgende:
gary powers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |