Ik snap dit niet... als Tijn dit doet is het niet goed... als een ander praat over de nominaties is er niets aan het handje..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef schatje het volgende:
Hoor die jankerd van een Tijn weer eens, hij benadrukt nogmaals dat Monique moet nadenken op wie ze gaat stemmen.
Nee, hij is niet met het spelletje bezig.
Jij begrijpt het goed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:30 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik snap dit niet... als Tijn dit doet is het niet goed... als een ander praat over de nominaties is er niets aan het handje..![]()
Ik denk dat haar gevoel zegt Rik, maar tactisch zou Jeroen haar beter uitkomen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:26 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Monique doet dat toch niet... die speelt het spel heel slim en laat zich niet zomaar overhalen...
Nee Tijn zegt zelf dat hij er niet mee bezig is en dat hij het spelletje niet wil spelen maar hij doet het wel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:30 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik snap dit niet... als Tijn dit doet is het niet goed... als een ander praat over de nominaties is er niets aan het handje..![]()
Omdat dat Tijn zeikt op mensen die met het spel bezig zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:30 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Zou Tijn dan zo weinig zelfkennis hebben? Ik vrees het ergste....quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Tijn zegt zelf dat hij er niet mee bezig is en dat hij het spelletje niet wil spelen maar hij doet het wel.
Ik hoop eik ook dat ze Jeroen zou stemmen... alleen de zusjes zijn iets te veel op hun gevoel aan het spelen... ik vind dat tactische (bijvoorbeeld van Jeroen) juist het leuke van het hele concept...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik denk dat haar gevoel zegt Rik, maar tactisch zou Jeroen haar beter uitkomen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:33 schreef Bartoli het volgende:
och heb niks gemist zo te zien.bij de voetbalwedstrijd waar ik was , was het toch spannender
Nee voor haar niet want dan zit ze met Jeroen op de bank. Dat gaat ze verliezen volgens mij.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:36 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik hoop eik ook dat ze Jeroen zou stemmen... alleen de zusjes zijn iets te veel op hun gevoel aan het spelen... ik vind dat tactische (bijvoorbeeld van Jeroen) juist het leuke van het hele concept...
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jupiler League?
Go Ahead een puntje *jeuj*![]()
Ik denk dat Rik heel veel mensen heeft die op hem stemmen en als Mo op Rik stemt dan doet Sa dat ook... dus zit hij op de bank...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef marky het volgende:
[..]
Nee voor haar niet want dan zit ze met Jeroen op de bank. Dat gaat ze verliezen volgens mij.
nuja vooral met sjaan dan tochquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:42 schreef marky het volgende:
Tijn is toch de geen die zo graag met iedereen na BB af wil spreken.
Nog leuker zou zijn dat de zusjes op Rik stemmen en Jeroen en Semih op Tijn. Dan heb je beide broertjes op de bank.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef marky het volgende:
[..]
Nee voor haar niet want dan zit ze met Jeroen op de bank. Dat gaat ze verliezen volgens mij.
Ach hou toch op. Die jongen doet eindelijk ook een keer wat. Als deze opdracht moet hij daarvan weer helemaal bij komen. In het huishouden doet hij geen ene flikker.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:42 schreef chas het volgende:
En wie is er nog steeds druk achter de naaimachine?
RIK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |