Vanavond in de tv-uitzending had Tijn het erover dat hij nooit ergens echt blij over is, dat hij altijd wat negatiefs ziet (hij zei iets van dat bij een feestje dan zn eerste gedachte was dat zn favo drankje er niet bij zat ipv dat hij meteen kon denken 'leuk, feestje!') en dat valt me nu ook weer op.
Rik en Monique komen voor hem en Marcia uit de lounge om een spel te gaan spelen en eerst lijkt het Tijn al teveel moeite om zelfs maar op te staan, vervolgens zijn er geen bakjes of weetikveel om dingen in te doen. Is maar klein voorbeeld (ok en misschien ook niet het beste
![]()
), maar wat zou ik daar slecht tegen kunnen zeg!
![]()
Vooral van iemand die zegt zich zo druk te maken over alles en iedereen overal ter wereld..als je niet eens blij kunt worden van kleine dingen zonder dat je er altijd ff bij moet zeggen dat iets nog nèt ff leuker of beter zou zijn als..is volgens mij alleen maar een teken dat je dus strontverwend bent!
En het lijkt me belangrijker om daar eens mee te beginnen dan iedereen de les te lezen of constant te verkondigen hoe goed je bent dat je voetbalschoenen naar 'arme kinderen' op wil sturen.
Hmm..weet niet welk punt ik nou eigenlijk wil maken, maar ben blij dat ik zelf niet zo in elkaar zit en het ergert me geloof ik vooral dat hij ook zo'n houding heeft van 'zo ben ik nu eenmaal', terwijl je daar volgens mij zelf zeker wel wat aan kan doen.