Als Monique nu nog niet verliefd is ben ik benieuwd hoe ze zich gedraagd als dat wel is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmmm. In feite hebben T en M (nog) niets gedaan dat het daglicht niet kan verdragen.
Ik geloof zeker dat Rob en Monique nogal wat te bepraten hebben, maar direct het huis uitschoppen is wel erg radicaal.
Hoe kun je dit nou volgen en geen voorkeur hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:18 schreef neferhone het volgende:
[..]
nou loopt hij ook wel heel erg te miepen de laatste week. en ik heb geen voor keur aan welke BB er ook
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als Monique nu nog niet verliefd is ben ik benieuwd hoe ze zich gedraagd als dat wel is.
Tijn heeft idd een verantwoordelijkheid hierin, maar het stukje verantwoordelijkheidsgevoel van Monique moet echt wel wat groter zijn (ze is 35 en ZIJ is de getrouwde) en dat wordt af en toe een beetje vergeten...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je uit het stukje haalt? Monique loopt alleen maar naar Tijn toe omdat die trut is vergeten met andere mensen om te gaan in het huis. En natuurlijk, ze zal ook wel gevoel voor 'm hebben, en natuurlijk ook zij is fout, maar het is ook Tijn die zich moet bedenken dat het zo niet hoort.
omdat het mij eender is wie er wintquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou volgen en geen voorkeur hebben![]()
Meningloos?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou volgen en geen voorkeur hebben![]()
Daarom hebben ze zeker wat te bepratenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als Monique nu nog niet verliefd is ben ik benieuwd hoe ze zich gedraagd als dat wel is.
Ik vergeet het helemaal niet, integendeel zelfs. Maar als Tijn zon enorme wereldverbeteraar is, hij wil bijvoorbeeld niet wil dat er 2 pindakaaspotjes tegelijk openzijn, dan zou hij toch zéker niet moeten gaan lopen hengelen in een huwelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:21 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Tijn heeft idd een verantwoordelijkheid hierin, maar het stukje verantwoordelijkheidsgevoel van Monique moet echt wel wat groter zijn (ze is 35 en ZIJ is de getrouwde) en dat wordt af en toe een beetje vergeten...
Dan gaat ze waarschijnlijk zelfs met hem naar de wc...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat doe je dan op FOK! ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:22 schreef neferhone het volgende:
[..]
omdat het mij eender is wie er wint
Nee maar snap je mn punt, het gaat erom dat Monique gewoon keihard verliefd op Tijn is maar dit stellig blijft ontkennen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:24 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dan gaat ze waarschijnlijk zelfs met hem naar de wc...![]()
Arme Rob, dat ie dat kan doorstaan![]()
nee niet over hun gedrag maar van mij mag iedereen die er nu in zit nu winnen. maakt mij niet uitquote:
Dit is een fantástische postquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vergeet het helemaal niet, integendeel zelfs. Maar als Tijn zon enorme wereldverbeteraar is, hij wil bijvoorbeeld niet wil dat er 2 pindakaaspotjes tegelijk openzijn, dan zou hij toch zéker niet moeten gaan lopen hengelen in een huwelijk.
Ja... het is mij wel duidelijk hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee maar snap je mn punt, het gaat erom dat Monique gewoon keihard verliefd op Tijn is maar dit stellig blijft ontkennen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vergeet het helemaal niet, integendeel zelfs. Maar als Tijn zon enorme wereldverbeteraar is, hij wil bijvoorbeeld niet wil dat er 2 pindakaaspotjes tegelijk openzijn, dan zou hij toch zéker niet moeten gaan lopen hengelen in een huwelijk.
Dan lijkt het me wel zo handig om afstand te bewaren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:26 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ja... het is mij wel duidelijk hoorDie 2 zijn zoooo verliefd op elkaar...
Aan de andere kant.. op nationale tv gaan roepen dat je verliefd bent op een jongen die 10 jaar jonger is terwijl je getrouwd bent.... tja..![]()
Denk niet dat Nederland achterover slaat na deze kennisgeving.......................quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:26 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ja... het is mij wel duidelijk hoorDie 2 zijn zoooo verliefd op elkaar...
Aan de andere kant.. op nationale tv gaan roepen dat je verliefd bent op een jongen die 10 jaar jonger is terwijl je getrouwd bent.... tja..![]()
Ja hallo... wel ff belangrijke zaken van de onzin scheiden...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
te laatquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan lijkt het me wel zo handig om afstand te bewaren.
stille wens?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:29 schreef neferhone het volgende:
[..]
te laatdaar zit echt wel een staartje aan. als BB is afgelopen
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:29 schreef neferhone het volgende:
[..]
te laatdaar zit echt wel een staartje aan. als BB is afgelopen
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |