ow ja, jij kon ook gewoon thuis werken toch?quote:Op maandag 13 november 2006 00:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou ja, er is nog wel het één en ander te doen, maar daar ben ik nog niet aan begonnen.
Vrijwel uitsluitend.quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ow ja, jij kon ook gewoon thuis werken toch?
Fok! geeft geen IP's aan brein. Overigens heb ik nooit een verzoek daartoe binnen zien komen.quote:
Misschien krijgt Fok een rechtzaak aan haar broekquote:Op maandag 13 november 2006 00:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Fok! geeft geen IP's aan brein. Overigens heb ik nooit een verzoek daartoe binnen zien komen.
Bah... Ik vertrouw erop dat de admins eerder handmatig ieder spoor van mijn digitale aanwezigheid uit de database verwijderen dan mijn IP aan Brein door te geven.quote:Op maandag 13 november 2006 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien krijgt Fok een rechtzaak aan haar broek
jmisschien heb je vijanden gemaakt bij fokquote:Op maandag 13 november 2006 00:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Bah... Ik vertrouw erop dat de admins eerder handmatig ieder spoor van mijn digitale aanwezigheid uit de database verwijderen dan mijn IP aan Brein door te geven..
Doei.quote:Op maandag 13 november 2006 00:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jmisschien heb je vijanden gemaakt bij fok
Trusten
ohjeeequote:Op maandag 13 november 2006 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
Hela. Een moslimmod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |