meerdere nog welquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moet wat auto's wegbrengen.

Nou de auto van mn broer stond @ garage en die moet ik naar hem toe rijden. Daarna moet ik zijn gehuurde auto weer terugbrengen en daarna moet ik mijn auto, die met mij meegaat (en door iemand anders gereden wordt) weer naar huis brengen.quote:

krijg je wel betaalt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou de auto van mn broer stond @ garage en die moet ik naar hem toe rijden. Daarna moet ik zijn gehuurde auto weer terugbrengen en daarna moet ik mijn auto, die met mij meegaat (en door iemand anders gereden wordt) weer naar huis brengen.![]()

Je bent op de hoogte van dat ik wraak aan het plannen ben he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:22 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding], niet zo pruilen, krijg je rimpels van

Sweet revengequote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van dat ik wraak aan het plannen ben he?

Ik ben er heel goed inquote:

Jij bent een amateur johquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:37 schreef yvonne het volgende:
Je mag bij mij in de leer
Als je braaf bent.

Neuh, ik zou me maar niet uitdagenquote:

quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:22 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding], niet zo pruilen, krijg je rimpels van

Merk je welquote:

Wattes?!quote:

Ik weet het, een nederlaag is moeilijk te incasserenquote:Op maandag 6 november 2006 11:45 schreef yvonne het volgende:, in your dreams mooiboy,
ik roep SCH wel even.

quote:Op maandag 6 november 2006 11:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet het, een nederlaag is moeilijk te incasseren

Ik kan beter, maar dan word je weer boos enzootquote:

Wanneer werd ik boos dan?quote:Op maandag 6 november 2006 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan beter, maar dan word je weer boos enzoot

Lees je MSN logs maar na, wat kan er een hoop gescheld uit zo'n ukkie komen zegquote:

jij hoorde toen al weg te zijnquote:Op maandag 6 november 2006 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees je MSN logs maar na, wat kan er een hoop gescheld uit zo'n ukkie komen zeg

Goed goed!!!! Wat voor kleuren worden je haartjes!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:18 schreef Brechtje het volgende:
Ja wel goed. dalijk haren verven.
met jou?

Ja ik heb nu blond enzo weetjewel.. maar ik ben het helemaal zat..quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed goed!!!! Wat voor kleuren worden je haartjes!

PICS PICS!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef Brechtje het volgende:
schokkend haar..

Beter dan blondquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
Moooooooooooooooooooooooooooi, maar das logisch, want zwart is ook gewoon mooi.

Dan ben je allang weer blond joh.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja t is een cam foto wat verwacht je anders.
je ziet wel beter op de meet.

Turkijequote:Op donderdag 9 november 2006 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
Waar is yvonne naartoe!?

Iedereen wacht in spanning je reactie af.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:55 schreef Emel het volgende:
hier ook zo rustig?

Hier liefjequote:Op donderdag 9 november 2006 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
Waar is yvonne naartoe!?

mijn reactie?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Iedereen wacht in spanning je reactie af.

oh helemaal vergetenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Op de vraag of je 2 december aanwezig zou zijn..

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |