quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:58 schreef nuclear-rabbit het volgende:
amputeren die handel! Snel!
Fysio trumps huisarts?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:30 schreef sanger het volgende:
Ik heb hetzelfde. Ben bij fysiotherapeut geweest die het zo verontrustend vond dat ik een MRI scan moest krijgen. Huisarts hield dit toen echter tegen.
een fysio kan je niet doorverwijzen, huisarts wel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Fysio trumps huisarts?
Volgens mij wel iig, als die je door wil verwijzen naar het ziekenhuis lijkt het mij niet dat de huisarts dit tegen kan houden?!?!
jep, en een huisarts kan ook geen MRI aanvragen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:40 schreef sanger het volgende:
[..]
een fysio kan je niet doorverwijzen, huisarts wel.
Ik ging ook eigenlijk voor brandwondenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb het ook en ik zou voor zoiets simpels niet naar de dokter gaan![]()
Haha, als ik me uitrek dan hoor je ook heel hard KNAK, en dan is het weer goed, met m'n benen is het wat erger gesteld, als ik s'morgens een trap oploop, dan hoor je alles wat kan kraken, als een malle kraken en dat gaat net zolang door totdat het los is, kan wel 2 uur durenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:50 schreef Filay het volgende:
Iets in mijn borstbeen kraakt nogal luid als ik me uitrek
De dokter zegt dat het normaal is, dat het bij mij alleen iets harder is dan bij de gemiddelde mens, niks ernstigs. Het levert toch wel een paar vieskijkende gezichten op als ik me weer eens uitrek en een zeurende moeder die denkt dat ik het expres doe.
Stom borstding.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:09 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik ging ook eigenlijk voor brandwondenmn ma wilde graag dat ik dit ook even zou vragen en de dokter keek ook wel even verbaasd toen het zo hard was
Dat heb ik de hele dag lang in zo'n beetje in al m'n gewrichten. Ik heb me door een fysio-student laten vertellen dat dat komt door dat er luchtbelletjes in je gewrichten onstaat en die belletjes knappen en dat gas ontsnapt, maar ze zijn er nog helemaal over uit of het nu juist goed of slecht voor je gewrichten is. Irritant is het wel! *knak*quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:11 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Haha, als ik me uitrek dan hoor je ook heel hard KNAK, en dan is het weer goed, met m'n benen is het wat erger gesteld, als ik s'morgens een trap oploop, dan hoor je alles wat kan kraken, als een malle kraken en dat gaat net zolang door totdat het los is, kan wel 2 uur duren
Als ik gehurkt zit en dan omhoog kom, maakt niet uit welk moment van de dag, dan kraakt het in me knieen, en als ik dat te vaak doe, doet het zeer, dus dan kan het niet goed zijn,de dokter vertelde me, je moet gaan sporten, ik heb 4 jaar fitness gedaan, en het werd er echt niet beter op ofzo....*krak*quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:03 schreef Jossos het volgende:
[..]
Dat heb ik de hele dag lang in zo'n beetje in al m'n gewrichten. Ik heb me door een fysio-student laten vertellen dat dat komt door dat er luchtbelletjes in je gewrichten onstaat en die belletjes knappen en dat gas ontsnapt, maar ze zijn er nog helemaal over uit of het nu juist goed of slecht voor je gewrichten is. Irritant is het wel! *knak*
Dat heb ik ook, dat blijft echt voor iets van 12 stappen kraken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:39 schreef RainofDeath het volgende:
Als ik in de ochtend rondloop hoor je al mijn tenen kraken :/ Dat vinden anderen pas kut...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |