Wil je 'm toevallig ruilenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Jep, het spel moet het voornamelijk hebben van de MP, en die is ook erg tof, maar ik speel persoonlijk liever SP. En die vind ik simpelweg niet boeiend genoeg meer.
Godverquote:Op donderdag 16 november 2006 17:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja hoor, tegen GoW. Niet tegen Dead Rising.
Mocht het ruilen niet lukken, heb ik deze twee nog wel liggen voor je.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:03 schreef Morthill het volgende:
Waar ik eventueel tegen wil ruilen
Enchanted Arms
Kameo: Elements of Power
Ik ookquote:Op donderdag 16 november 2006 18:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En zelfs dat bod trek ik in, heb net zelf GoW gehaald.
Sorry ik heb TDU nu al (geruild tegen mijn Saints Row)quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja hoogste bod is 30 euro van kareltje_de_grote maar dat vind ik net te weinig
voor 36,50 incl is ie voor jou.
Misschien zodra ik de single player uitgespeeld heb.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
CoD 3 nog steeds niet tegen Dead Rising p_p?
Schiet eens op danquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Misschien zodra ik de single player uitgespeeld heb.
Agh, je mag sowieso wel een vrijblijvende offerte aanbiedenquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:01 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Mocht het ruilen niet lukken, heb ik deze twee nog wel liggen voor je.
Hoor het wel
Voor alle twee ¤ 45,- incl. verzenden?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, je mag sowieso wel een vrijblijvende offerte aanbieden
Dat lijkt mij wel een leuk aanbod.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Voor alle twee ¤ 45,- incl. verzenden?
Ik heb interesse in condemned.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:03 schreef Morthill het volgende:
Ik heb een aantal Xbox 360 games waar ik vanaf wil. Alle games bevatten uiteraard alle boekjes, discs en doosjes. Verkoopprijs staat vermeld, eveneens staat vermeld tegen welke games ik wel zou willen ruilen.
Te verkopen game
Condemned: Criminal Origins ¤17,50
Perfect Dark Zero CE ¤22,50
Ghost Recon: Advanced Warfighter ¤17,50
Waar ik eventueel tegen wil ruilen
Enchanted Arms
Kameo: Elements of Power
Lego Star Wars II: The Original Trilogy
Saints row, Asia Region Free versie in perfecte staat voor CoD3quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Leuk is dat, mensen die zeggen wel te willen ruilen/kopen, maar vervolgens nooit meer van zich laten horen.
Maar goed, wederom te ruil/te koop aangeboden;
-Oblivion (27,50 incl)
-CoD 2 ( 20,00 incl)
-CoD 3 (45,00 incl)
Groningenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:23 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb interesse in condemned.
Waar op te halen?
Bij Nedgame ligt ie voor 30 eurie'squote:Op zaterdag 18 november 2006 11:28 schreef Alfisti het volgende:
Iemand PGR3 in de aanbieding?
ruilen tegen euro's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |