Dead rising?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:34 schreef Die4iT het volgende:
te ruil als er wat nice tegenover staat
Gears of War
kheb hem uitgespeeld, MP is ook heeel nice maar ik ben meer een BF2MC freak![]()
![]()
Splinter cell Double agent?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:34 schreef Die4iT het volgende:
Gears of War
kheb hem uitgespeeld, MP is ook heeel nice maar ik ben meer een BF2MC freak![]()
![]()
Hoe durf je!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:34 schreef Die4iT het volgende:
Gears of War
![]()
Fat chance....quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:52 schreef Riesj het volgende:
Te ruil:
Ridge Racer 6
graag voor:
- Oblivion
of
- Fifa 2007
of
- PES
een briefje van 10 euroquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:19 schreef MGdutch het volgende:
Iemand iets te ruil tegen Kameo?
40 euroquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:08 schreef DarkChylde het volgende:
AQuila360, Heb jij nog van live abbo's
* DarkChylde vraag zich ook af, hoeveel ze ook alweer waren
GoW of Viva Pinata voor Dead Rising?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:59 schreef Smots het volgende:
Te ruil: Gears of War, Viva Piņata, Play & Charge Kit en een Cordles Controller
Alles is sealed en met bon, dus ook garantie.
Ik ben op zoek naar deze titels:
-CoD3
-Tony Hawk's project 8
ik heb ook interesse in wat ouder spul:
-Fight Night Round 3
-Tony Hawk's American Wasteland
Wieb iedt?
Viva pinata tegen ridge racer 6?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:02 schreef Smots het volgende:
Helaas, die heb ik al.
360-titels die je niet hoeft aan te bieden: Gears of War, GRAW, CoD2, Burnout Revenge, PGR3, DOA4, Dead Rising, King Kong, The Outfit, Condemned, NFS: MW, Table Tennis, PD0, Prey, BF2: MC en Amped 3
GoW voor Fight Night san?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:02 schreef Smots het volgende:
Helaas, die heb ik al.
360-titels die je niet hoeft aan te bieden: Gears of War, GRAW, CoD2, Burnout Revenge, PGR3, DOA4, Dead Rising, King Kong, The Outfit, Condemned, NFS: MW, Table Tennis, PD0, Prey, BF2: MC en Amped 3
ruilen kom je beter vanaf denk ik..quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:35 schreef MGdutch het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat toch uit naar ruil.![]()
Voor 15 euro hebben we overigens wel een deal.![]()
vraagprijs?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:59 schreef Smots het volgende:
Play & Charge Kit en een Cordles Controller
Alles is
Viva tegen Fifa?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:02 schreef Smots het volgende:
Helaas, die heb ik al.
Bied 45 euro incl voor viva pinataquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:02 schreef Smots het volgende:
Helaas, die heb ik al.
cordless helemaal in goede staat? lekker wit en zonder krassen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:59 schreef Smots het volgende:
-CoD3
-Tony Hawk's project 8
-Fight Night Round 3
Wieb iedt?
ik heb 40 euro voor GoW over.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:13 schreef Die4iT het volgende:
nop sorry geen sport spellekes
Ik wil Viva Pinata wel ruilen tegen Tony Hawk's project 8.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:59 schreef Smots het volgende:
-CoD3
-Tony Hawk's project 8
-Fight Night Round 3
Wieb iedt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |