Ik zal kijken of ik het effect kan scannen idd. Op GoT hebben ze me inmiddels de tip gegeven bij Harolds te informeren hier in Rotterdam, dit heb ik gedaan en ze verkopen het printpapier daar per vel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:06 schreef pea4fun het volgende:
Helaas heb ik geen idee. Maar ik ben wel benieuwd naar het effect van zulk papier. Zou je dat kunnen laten zien als je je opdracht afhebt?
Misschien kunnen ze je op school wel vertellen waar je het kan krijgen kopen.
Nee, is geen optie. Het gaat juist om het effect van dit papier op contrast e.d.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:24 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Simpele optie: Met PhotoShop een 'Aquarel' filter (kan ook 'watercolors' heten, is alweer een tijdje geleden) eroverheen en dan op 'gewoon' papier afdrukken?
Goed dat je er toch uit bent, en ik ben nieuwsgierig naar het resultaatquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik het effect kan scannen idd. Op GoT hebben ze me inmiddels de tip gegeven bij Harolds te informeren hier in Rotterdam, dit heb ik gedaan en ze verkopen het printpapier daar per vel.
Op de fotoacademie zouden ze het me idd kunnen vertellen, waren het niet dat ik er maandag pas weer kom, en dan de opdracht al af wil hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |