Wel tamme kastanje doen hequote:Op vrijdag 3 november 2006 08:36 schreef hestria het volgende:
klinkt mischien heel lullig, maar ga naar buiten zoek een kastanje boom op, en ga ze opraapen.
Waar denk jij dat tamme kastanjes vandaan komen? Uit de fabriek?quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:30 schreef 777bas777 het volgende:
Van de boom gevallen kastanjes kan je beter niet eten. Dan ga je allemaal rare dingen zien.![]()
dat heet poffen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar denk jij dat tamme kastanjes vandaan komen? Uit de fabriek?
Ik heb dit jaar voor het eerst in jaren geen kastanjes geraapt, geen tijd gehad, maar doe dat ieder jaar, en dan lekker branden.
Eet ze dan gewoon een keer manquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef K-mail het volgende:
waar smaken kastanjes eigenlijk naar? Ik heb ze nog nooit gegeten..
Pak een gebakken kipfilet, trek die als ie koud is uit elkaar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef K-mail het volgende:
waar smaken kastanjes eigenlijk naar? Ik heb ze nog nooit gegeten..
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Pak een gebakken kipfilet, trek die als ie koud is uit elkaar.
Even opbakken, kastanjes erin doen, beetje zoete sojasaus, beetje chilisaus, gembersaus.
Met rijst....!
Idd, ze zijn heerlijk hoor!quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar denk jij dat tamme kastanjes vandaan komen? Uit de fabriek?
Ik heb dit jaar voor het eerst in jaren geen kastanjes geraapt, geen tijd gehad, maar doe dat ieder jaar, en dan lekker branden. Heerlijk.
Heb wel in München op straat een versgebrande tuut gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |