Biertje kan ik begrijpen, van weed word ik meestal moe, van hasj daarentegen word ik wel weer redelijk actiefquote:
Dat bewaar ik voor jou, je weet tochquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je bent wel is harder en scherper geweest, zal wel aan het tijdstip liggen![]()
Hmmm ik word eerder moeier van hasj dan van wiet, maar als ik er genoeg alcohol bijneem, dan kan ik hasj en wiet nemen wat ik wil, maar dat werkt dan niet meerquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Biertje kan ik begrijpen, van weed word ik meestal moe, van hasj daarentegen word ik wel weer redelijk actief![]()
Ik kan er totaal niet tegen, 2 of 3 trekjes en binnen 10 minuten lig ik te slapenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem
Van de 2e regel zou ik dus wel kompleeet hyper zijn
Morgen ben ik weer helemaal uit geslapen en kan je weer je gang gaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor jou, je weet toch![]()
Ga je dan weer in de door mij zo gevreesde donald duck mode?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Morgen ben ik weer helemaal uit geslapen en kan je weer je gang gaan![]()
Waarvan, toch niet van mij hoop ik?quote:
Waarvan? Toch Tarzan uitgeprobeerd?quote:
Misschien wel maar waarschijnlijk richt ik me op iemand die ik echt niet kan uitstaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga je dan weer in de door mij zo gevreesde donald duck mode?
nee hoor niet van jouquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarvan, toch niet van mij hoop ik?![]()
OOHH, ik ga hier niet op inquote:
Die grappen over mij, die maak ik zelf wel jaquote:
daar word je toch niet misselijk van ?quote:
Toch niet op mij, Kribs?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien wel maar waarschijnlijk richt ik me op iemand die ik echt niet kan uitstaan![]()
Zelf kweken en het is lekker goedkoopquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm ik word eerder moeier van hasj dan van wiet, maar als ik er genoeg alcohol bijneem, dan kan ik hasj en wiet nemen wat ik wil, maar dat werkt dan niet meer
Kan een dure grap zijn
quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die grappen over mij, die maak ik zelf wel ja
Dan krijg ik niet alleen met jou maar ook met met mijn vrouw ruziequote:
Rustig laten bezinken, komt goedquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
daar word je toch niet misselijk van ?Maar nee,weet niet waarvan... had wel net een te sterke wo-co
GRRRRRRRRRRquote:
nu heb ik ook nog koppijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rustig laten bezinken, komt goed
Ik begin me ook steeds beter te voelen![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:17 schreef Day het volgende:
MANU! Ben je al klaar met dat verslag?
Jij bent nu aan de beurt, want ik vind het niet meer leuk voor PC Eend
Nou kom! Niet zo naar nu tegen mij.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRR
I love you and i hate you
GA WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onee, KOM TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |