En hij greep een olifant bij zijn slurf in de veronderstelling dat hij een liaan te pakken hadquote:
laat maarquote:
Slechte batterijenquote:
en dan een lamme arm krijgen omdat je liaan slap blijft ? neuh thanxquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom mag je heus wel ff aan mijn liaan slingeren![]()
Nou blijf je dan maar lekker vervelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
en dan een lamme arm krijgen omdat je liaan slap blijft ? neuh thanx
doe ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou blijf je dan maar lekker vervelen![]()
![]()
Ik vind het niet zo eerlijk dat je je wanprestanties in bed op haar afreageert eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou blijf je dan maar lekker vervelen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo eerlijk dat je je wanprestanties in bed op haar afreageert eigenlijk.
Dit kan veel harderquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo eerlijk dat je je wanprestanties in bed op haar afreageert eigenlijk.
Ja sorryquote:
Ja dat vind je wel mooi hequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit kan veel harder![]()
Pak nog even een biertje![]()
Voor klachten moet je in FB zijnquote:
Ik doe dit gewoon op Coca Colaquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit kan veel harder![]()
Pak nog even een biertje![]()
Zat jij niet in de COSquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Maar Manu hapt niet. Die jongen is hard met z'n studie bezig.![]()
Eigenlijk niet maar zie alles niet meer zo scherpquote:
En daarna nog kunnen slapenquote:
Lukt nu niet zo goed meerquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar zie alles niet meer zo scherp![]()
Maar je kan 2 dames toch wel aanKomop je kan het
Ja hoor, geen probleemquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En daarna nog kunnen slapen![]()
Heerlijk een biertje (eigenlijk 2) een klein blowtje en heerlijk
![]()
Biertje en blowtje word je toch niet hyper van?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem
Van de 2e regel zou ik dus wel kompleeet hyper zijn
Geloof mij, dat kanquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Biertje en blowtje word je toch niet hyper van?
Ikke wel. Daarom gebruik ik beide niet meer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Biertje en blowtje word je toch niet hyper van?
Je bent wel is harder en scherper geweest, zal wel aan het tijdstip liggenquote:
JJAAAAA laat dat nou net mijn sterkste punt zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lukt nu niet zo goed meer![]()
Misschien als jij ze ff afleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |