in limburgquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amsterdam, en zoals een Amsterdammer betaamt heb ik geen idee over waar Roermond ligt
Het klinkt alleen wel ver
Wat is er, schat?quote:
Doe er dan wat aanquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ben jij een rat!![]()
Gewoon Eend een ban aan proberen te smeren!
Ik zou het niet pikken!
quote:
dat ze weer eens net doen alsof ze niet weten waar Roermond isquote:
Nope!quote:
Kan die eend wel tegen en als hij een ban krijgt gooi je mij er maar bijquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ben jij een rat!![]()
Gewoon Eend een ban aan proberen te smeren!
Ik zou het niet pikken!
gelukkig is dat alles wat je momenteel van me weetquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]denk het wel, we houden elkaar allemaal op de hoogte van allerlei interessant nieuws. Zo weet ik inmiddels wat Bommie zondag schreeuwt, dat Gladys koppijn heeft en nog veel meer
Het is gewoon schandalig!quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat ze weer eens net doen alsof ze niet weten waar Roermond isboehoehoeeeee.... iedereen pest me ... van op fok tot skippie
![]()
Zachte Gquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
in limburgdaar waar ze met die zachte G spreken
![]()
![]()
tja maar beter iets dan niets hequote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig!
Maar maak je niet druk, meid. Zijn Tarzan functioneert toch niet zo goed.
ik weet veel meer dan jij denktquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
gelukkig is dat alles wat je momenteel van me weet
en ja pak bommels volgende keer maar eens aan op skippie... jij bent skippie-modquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
tja dat zeg je nu wel... mij nog nooit gehoord hequote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zachte G![]()
dat ik dat ooit nog zou zeggen![]()
Ik wist het echt niet, ik ga toch zeker niet tegen je liegenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat ze weer eens net doen alsof ze niet weten waar Roermond isboehoehoeeeee.... iedereen pest me ... van op fok tot skippie
![]()
Heb je Jensen vandaag gezienquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Bommie hebben we al, johquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
en ja pak bommels volgende keer maar eens aan op skippie... jij bent skippie-mod![]()
dat dacht ik nietquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
Bommie hebben we al, joh
Gewoon elke keer als hij wat zegt, keihard "Postma" door de mic gillen
jij ook alquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet, ik ga toch zeker niet tegen je liegen![]()
Behalve dan een leugentje voor eigen bestwil over de zacht G![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |