Heb je Jensen vandaag gezienquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig!
Maar maak je niet druk, meid. Zijn Tarzan functioneert toch niet zo goed.
Bommie hebben we al, johquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
en ja pak bommels volgende keer maar eens aan op skippie... jij bent skippie-mod![]()
dat dacht ik nietquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
Bommie hebben we al, joh
Gewoon elke keer als hij wat zegt, keihard "Postma" door de mic gillen
jij ook alquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet, ik ga toch zeker niet tegen je liegen![]()
Behalve dan een leugentje voor eigen bestwil over de zacht G![]()
Helaas nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
tja dat zeg je nu wel... mij nog nooit gehoord he
Ik heb je net nog zo proberen te waarschuwen met dat Tarzan-gedoe, maar je wou niet luisteren.quote:
skippie installeren danquote:
Ja, maar wel laat.quote:
Ga jij nu ook al bezig met die Postma zooiquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb je net nog zo proberen te waarschuwen met dat Tarzan-gedoe, maar je wou niet luisteren.![]()
Kom maar effe dan.
ik word als nep-limbo ook gvd overal gepestquote:
Nee, viespeukquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al bezig met die Postma zooi
ik ben er... en nu dan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb je net nog zo proberen te waarschuwen met dat Tarzan-gedoe, maar je wou niet luisteren.![]()
Kom maar effe dan.
Ik als nep-fries ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik word als nep-limbo ook gvd overal gepest![]()
ach de sessie begint toch pas meestal rond 12 enquote:
Jij met een zachte G, en ik met een keiharde, dat kan nooit goed gaanquote:
wat is er nu weer mis met friezen ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik als nep-fries ookNederland is een land vol met regionale racisten
Zeg dan gewoon dat je bang bentquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij met een zachte G, en ik met een keiharde, dat kan nooit goed gaan
oww jawel,we gaan elkaar spraakles gevenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij met een zachte G, en ik met een keiharde, dat kan nooit goed gaan
Niks, maar andere mensen vinden soms van wel, is toch ook niks mis met Limbo'squote:Op vrijdag 3 november 2006 03:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat is er nu weer mis met friezen ?![]()
Zie FB. Kan helaas niet meer veranderd worden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Day kan jij rode pijltjes maken voor de streams?
ik ben gvd geen limbo,ben fries met zachte Gquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niks, maar andere mensen vinden soms van wel, is toch ook niks mis met Limbo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |