quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik regel het even voor allebei!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waar woon jij dan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is dat voor een kolere pokke eindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vuile NS....quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik regel het even voor allebei!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou! En dát zal een gemis zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Bloedt de hele SC hier doodJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat is al helemaal vragen om een banquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vuile NSB'er....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat? Wat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vuile NS....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Amsterdam, en zoals een Amsterdammer betaamt heb ik geen idee over waar Roermond ligtquote:
Wat ben jij een rat!quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dat is al helemaal vragen om een banom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
er is wat mis met je spellingscheckerquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dat is al helemaal vragen om een banom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
in limburgquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amsterdam, en zoals een Amsterdammer betaamt heb ik geen idee over waar Roermond ligtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het klinkt alleen wel verom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is er, schat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:34 schreef Gladys het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe er dan wat aanquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ben jij een rat!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon Eend een ban aan proberen te smeren!
Ik zou het niet pikken!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nou! En dát zal een gemis zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat ze weer eens net doen alsof ze niet weten waar Roermond isquote:
Nope!quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe er dan wat aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan die eend wel tegen en als hij een ban krijgt gooi je mij er maar bijquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ben jij een rat!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon Eend een ban aan proberen te smeren!
Ik zou het niet pikken!
gelukkig is dat alles wat je momenteel van me weetquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.denk het wel, we houden elkaar allemaal op de hoogte van allerlei interessant nieuws. Zo weet ik inmiddels wat Bommie zondag schreeuwt, dat Gladys koppijn heeft en nog veel meerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is gewoon schandalig!quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat ze weer eens net doen alsof ze niet weten waar Roermond isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.boehoehoeeeee.... iedereen pest me ... van op fok tot skippieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zachte Gquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
in limburgom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.daar waar ze met die zachte G sprekenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tja maar beter iets dan niets hequote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar maak je niet druk, meid. Zijn Tarzan functioneert toch niet zo goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik weet veel meer dan jij denktquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
gelukkig is dat alles wat je momenteel van me weetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ja pak bommels volgende keer maar eens aan op skippie... jij bent skippie-modquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar maak je niet druk, meid. Zijn Tarzan functioneert toch niet zo goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tja dat zeg je nu wel... mij nog nooit gehoord hequote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zachte Gom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat ik dat ooit nog zou zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wist het echt niet, ik ga toch zeker niet tegen je liegenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat ze weer eens net doen alsof ze niet weten waar Roermond isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.boehoehoeeeee.... iedereen pest me ... van op fok tot skippieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop