Zal wel leuk zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:51 schreef Gert het volgende:
Ze krijgen toch een mode-test vanavond?
Er zal wel een catwalk gebouwd worden of zo..
En Bart heeft helemaal geen juiste kleren bij zich voor zoiets. Dat gaat dus niets worden, zegt hij zelf ook.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:51 schreef Gert het volgende:
Ze krijgen toch een mode-test vanavond?
Er zal wel een catwalk gebouwd worden of zo..
Hij heeft toch zat puntenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Bart heeft helemaal geen juiste kleren bij zich voor zoiets. Dat gaat dus niets worden, zegt hij zelf ook.
En dat allemaal dankzij een belachelijke, idiote en door velen tot op het bot afgebrande actie van JdM om de exit een wat spannend tintje te geven. Of bedoelde je de exit niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:53 schreef happyme28 het volgende:
Ja, ik ben zeer benieuwd en denk ook dat het nog wel eens een leuke avond kan worden.
Lekker dom dat hij daar nu mee komt..quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Bart heeft helemaal geen juiste kleren bij zich voor zoiets. Dat gaat dus niets worden, zegt hij zelf ook.
Nee die kwam vandaag niet.. wel morgen en zondagquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:55 schreef scanman01 het volgende:
Dus Lesley gaan we vanavond ook niet meer zien?
We doen ons bestquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:03 schreef Day het volgende:
Ik ga het allemaal missen vanavond. (ga lekker uit eten en naar de kroeg).
Houden jullie het een beetje bij?
We doen ons bestquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:03 schreef Day het volgende:
Ik ga het allemaal missen vanavond. (ga lekker uit eten en naar de kroeg).
Houden jullie het een beetje bij?
Ik vind het ook wel een trieste actiequote:Op vrijdag 3 november 2006 18:29 schreef happyme28 het volgende:
Wat is Stephan nou sneu aan het doen. Minuten lang naar die foto van die vrouw staren. Triest kijken, pinkt hij nou een traantje weg??
Moeten we nu medelijden krijgen ofzow..... pfff Het zou zo maar kunnen dat hij dat doet omdat hij denkt dat 'de kijker' dan ook op hem gaat stemmen ofzo.
Haar haar zit zeker mooi.. maar de rest vind ik wel wat gewoontjes.. het is gewoon een topje met een rok..quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:33 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ilona er wel mooi uitziet, ik mag haar totaal niet, maar ze is wel mooi gekleed en haar haar zit ook mooi.
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:50 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind die ogen van Nena echt te erg opgemaakt. Niet mooi eerlijk gezegd zoals het er nu uitziet.
Ik vind het wel echt bij hem passenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:03 schreef happyme28 het volgende:
En toen kwam Bart in zijn spijkerbroek
Ja ik ook hoor. Als ik moest kiezen, vind ik Bart er het leukst uit zien, zeker ook als je bedenkt dat het is om naar een restaurant te gaan. Dat blousje van Stephan staat veel te ver open.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt bij hem passen
Het hoort ook gewoon wel bij hem vind ik..
Martijn vond het ook oke
Wat een losers daar bij de regiequote:Op vrijdag 3 november 2006 19:13 schreef n1ek het volgende:
Martijn moet zn hele introductie opnieuw doen, lekker bezig bij de regie
Ik vind het ook erg jammer.. maar op tv zie je daar natuurlijk niets van terug.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:30 schreef ron1970 het volgende:
dit is volgens mij de eerste keer dat er zo openlijk geregiseerd wordt en dat zelfs de gasten aangestuurd worden. Ik vind dit het programma geen goed doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |