Dat komt omdat ze door hebben dat als ze het huis op streamlock zetten we toch een beetje binnen kunnen kijkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kom hier speciaal voor die stemming van 20.00 uur
Maar ik zie een zwembad
Of eigenlijk 4 zwembaden.
De stemming zou pas 20.30 zijn..quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kom hier speciaal voor die stemming van 20.00 uur
Maar ik zie een zwembad
Of eigenlijk 4 zwembaden.
Ik hoop dat het 4-4 wordt, en dan de rest van de avond discussiesquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:54 schreef n1ek het volgende:
die stemming is half 9 en waarom die streamlock is...weet ik niet
vanmiddag was er al een of andere geheimzinnig stemming, moet je ff teruglezen, was niet duidelijk of dat al de stemming was of niet. Daar hebben Nena en Brian blanco gestemd in elk geval, omdat ze het niet vertrouwdequote:Op vrijdag 3 november 2006 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het 4-4 wordt, en dan de rest van de avond discussies![]()
De "beoordeler" van de damesquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
Poort gaat open, wie komt er?
Is ie homo ?quote:
'Ik weet het niet' was weer een centraal thema.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:12 schreef happyme28 het volgende:
Nena slaat helemaal dicht, ze is helemaal zenuwachtig. Vind het wel sneu.
en 'ofzo'quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
'Ik weet het niet' was weer een centraal thema.![]()
Gisteren kon ze ze zo opnoemen. Zat ze breeduit erover te praten en ik had het idee dat het haar ook echt wel interesseert. Mij lijkt het faalangst.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:18 schreef Flyduck het volgende:
tsja, misschien weet ze het gewoon echt niet...
reclame voor wie ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:24 schreef Flyduck het volgende:
ik vind het maar een geforceerde (reclame) vertoning die modeshow...
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Gisteren kon ze ze zo opnoemen. Zat ze breeduit erover te praten en ik had het idee dat het haar ook echt wel interesseert. Mij lijkt het faalangst.
Ja ik ook, dat had ik even eerder al gezegd, maar het blijftquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:31 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Ik vind er anders wel klasse uitzien zo.
WE zijn het dus eensquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat had ik even eerder al gezegd, maar het blijftwat uit haar mond komt.
Sylvia ziet er ook mooi uit.
Volgens mij mag ze ze weggeven en dat zal ze dus dan wel aan Eviilquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:44 schreef Tamaartje het volgende:
Ik hoop echt dat sylvia gaat winnen
Mocht ze er dan straks uitgaan dan heeft niemand anders die punten
Vind het echt maar vaag gedoe....quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Echt een soort bliksembezoek, komt uit de auto, snel beoordelen, en meneer vertrekt weer.
Als het goed is, volgt dat dus hierna.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:58 schreef Ace1 het volgende:
Ik volg er niks van.. is er nu al gestemt wie eruit moet?
Ja daar ben ik ook benieuwd naar wat daar nu mee gedaan isquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:06 schreef happyme28 het volgende:
Ben benieuwd wat er met de stemming van vanmiddag gaat gebeuren. Nena en Brian hebben nog geen keuze aangegeven.
Jeetje wat ongeduldigquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:10 schreef Ace1 het volgende:
Dit duurt me te lang...
Ik geloof dat ze tot een bepaald tijdstip nog mogen veranderen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:25 schreef ron1970 het volgende:
Ik stem Sylvia maar dat kan nog veranderen?? wtf ik snap t niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |