9 =quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:56 schreef Mark_V het volgende:
2. criminele daad plegen
3. sexen
4. potten
6. Scheveningse gevangenis
7. fietsenjunk
8. copper
9. VVD-er
10. 1000 gulden
Rest weet ik niet, maar ik ben weg
Scheveningenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:56 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Maar men bedoelt een specifieke gevangenis, welke?
Juist nou alleen nr. 9 nog.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:58 schreef Mark_V het volgende:
prinsenmarij zijn ook de wouten
nu alleen die vvd-er nog
Zou Rutte dan ook arme pauper betekenen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:01 schreef BrandX het volgende:
Prinsemarij = politie
Rut is blut, of niets meer hebben.
Amsterdamse hè![]()
Mooi geantwoord mokkeltjequote:Op vrijdag 3 november 2006 12:01 schreef BrandX het volgende:
Prinsemarij = politie
Rut is blut, of niets meer hebben.
Amsterdamse hè![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:03 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zou Rutte dan ook arme pauper betekenen?
Naja, hoewel gefaald, heeft mijn vraag wel wat losgemaaktquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:01 schreef Soempie het volgende:
Op de eerste compositiestudies van De aardappeleters - een tekening en een olieverfschets - zijn slechts vier figuren afgebeeld, gegroepeerd rond een tafel met een schaal aardappelen. In een latere schets voegde hij een vijfde persoon toe. De anderen schoven een stukje op. Omdat de vrouw rechts hierdoor te ver van de aardappels af kwam te zitten, liet de schilder haar koffie inschenken. Het resultaat is vreemd, want ook in Van Goghs tijd was koffie met aardappels geen gebruikelijke combinatie.
degene in het kroller moller is denk ik ook gewoon een studie?
sorrie dat ik er over doorga. Dit was gewoon iets waarvan ik vind dat ik het had moeten weten en het is me nog steeds niet duidelijk. Ik ga toch even bellen
![]()
We moeten Mark beschermen tegen zichzelfquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:04 schreef BrandX het volgende:
moet mark niet het punt hebben? die had de meeste al beantwoord?
ik checkte wat laat in zeg maar.
Roofingburner geeft liever geen punten aan rotterdammers.....quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:04 schreef BrandX het volgende:
moet mark niet het punt hebben? die had de meeste al beantwoord?
ik checkte wat laat in zeg maar.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:05 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
We moeten Mark beschermen tegen zichzelf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |