Berkery +1quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:33 schreef Berkery het volgende:
Vangelis
1984 is goed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:12 schreef RoofingBurner het volgende:
George Orwell 1984? Welke acteur weet ik niet.
Nu verwar je Richard Burton met Rock Hudson, maar het is wel de RB die ik zocht.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:23 schreef RoofingBurner het volgende:
De aids meneer Richard Burton. Met initialen erbij lukt het wel.
Het staat inderdaad op mijn rekenmachine.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:41 schreef BrandX het volgende:
iets met rekenmachientjes. maar weet niet meer wat.
(geheugen laat me aardig in de steek vanochtend geloof ik)
Edit: Reverse nogwattes....
Het is prefixnotatie. Reverse is trouwens inderdaad het eerste woord van de afkorting.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:53 schreef Etcetera het volgende:
had het niet iets te maken met postfixnotatie? weet alleen niet meer wat dat ook al weer was
en een goeiemorgen trouwens
Mark?V +1 Ik heb zo'n RPN calculator en ik werk er al jaren met veel plezier mee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:59 schreef Mark_V het volgende:
rpn=reverse polish notation, dat een methode die automatisch meneer van dale wacht op antwoord toepast enzo.... ik vind het irritant
deze wetenschapsvraag kon ik niet aan me voorbij laten gaan, hoewel ik eigenlijk aan het werk ben
![]()
Deze is gewoon goed maar ik bedoelde iets anders... je krijgt van mij het punt voor outside de box denkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:10 schreef Neleos het volgende:
1,024 kilobyte
SI = systeme international, is volgens mij op het VWO behandeld en is de instantie die standaarden opsteld voor onze decimale eenheden (meter, kilo etc)quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:13 schreef Neleos het volgende:
Nooit van gehoord. Heb trouwens ook nog nooit van het SI gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |