abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43190682
Het is dadelijk weer winter en voor de achtergebleven vogels hang ik vaak zaadbolletjes op, of strooi ik wat zaad in de tuin, maar zijn dit wel de optimale plekken? Meestal durven de vogels het wel op te eten, maar zitten ze wel in de kou. Moet ik anders een huisje maken en daar het zaad in stoppen? En wat is beter; los zaad of zaadbolletjes/

Alvast bedankt
  donderdag 2 november 2006 @ 23:18:06 #2
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_43190805
Het beste kan je je zaad aan een tissue smeren

fipo btw
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
pi_43190842
Hoe moet ik het dan smeren? Met pindakaas?
  donderdag 2 november 2006 @ 23:27:06 #4
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_43191171
.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_43191352
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:27 schreef cyberstalker het volgende:
.
Alleen serieuze reacties aub

De mus heeft het al moeilijk genoeg, en als ik de mus met mijn zaad kan redden, dan verdulleme! Dan zal ik dat doen ook!
pi_43191489
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het is dadelijk weer winter en voor de achtergebleven vogels hang ik vaak zaadbolletjes op, of strooi ik wat zaad in de tuin, maar zijn dit wel de optimale plekken? Meestal durven de vogels het wel op te eten, maar zitten ze wel in de kou. Moet ik anders een huisje maken en daar het zaad in stoppen? En wat is beter; los zaad of zaadbolletjes/

Alvast bedankt
Tja, ik zou een luxe vogel complex optrekken, met dubbelwandige muren, spouw-isolatie, kunstof kozijnen + dubbel en thermisch glas, tevens een CV installatie met HR ketel en niet te vergeten de regelbare thermostaat voor verschillende klimaatzones...

Alsof die @$#%$@% mussen niet al eerder een winter hebben doorgehouden hiero...
Zolang als je je eigen zaad maar niet aan die mussen smeert, dan komt het allemaal wel in orde
- It's good to be back?
- Darwin awards are the most prestigious awards in the world... and the cheapest; no winner ever comes and claim the trophy
- Murphy's law is the mild version of reality
  donderdag 2 november 2006 @ 23:36:19 #7
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_43191540
Het beste is dus om je zaad zo lang mogelijk binnen te houden, en dan als je er echt geen zin meer in hebt, dan gooi je het allemaal in een keer naar buiten. Wel uitkijken dat je het niet in het oog van je buurmeisje gooit per ongeluk
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_43191579
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef in_het_kippenhok_4 het volgende:
Zolang als je je eigen zaad maar niet aan die mussen smeert, dan komt het allemaal wel in orde
Het is anders wel allemaal biologisch geteeld, mijn buren vinden het iig smakelijk, mijn dochtertje van 5 had zelfs een keer haar hele mond vol met mijn zaad

Krijg je wel een droge mond van overigens
pi_43191615
Misleidende topic titel
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_43191699
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:38 schreef alwaysleft het volgende:
Misleidende topic titel
Spuit die van jullie ook altijd zo hard?

pi_43192129
Iemand nog tips?
Mijn vrouw zit nu met haar handen vol met mijn zaad en ze begint nogal boos te worden waar ze het moet laten, mijn hond eet het wel, maar volgens mij is dat niet goed voor hem.
pi_43193119
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Iemand nog tips?
Mijn vrouw zit nu met haar handen vol met mijn zaad en ze begint nogal boos te worden waar ze het moet laten, mijn hond eet het wel, maar volgens mij is dat niet goed voor hem.
Vraag of ze slikt
Mrrrr.
pi_43232633
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:22 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:

[..]

Vraag of ze slikt
Doet ze wel, maar niet zoveel anders stikt ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')