Het spijt me, maar Huth was al bij voorbaat kansloos ooit te slagen bij Chelsea. Daar is ie gewoonweg niet goed genoeg voor. Ik denk dat Alex goed genoeg kan worden om Carvalho uit de basis te spelen, en een boegbeeld achterin te worden daar. En ik moet er toch wel flink naastzitten als Chelsea in de komende vijf jaar niet tenminste 1 keer de Champions League wint.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Huth was ook eigendom van Chelsea ....
Lazio Roma heeft 't ook geprobeerd, om de champions league te kopen, is ook miserabel gefaald.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het spijt me, maar Huth was al bij voorbaat kansloos ooit te slagen bij Chelsea. Daar is ie gewoonweg niet goed genoeg voor. Ik denk dat Alex goed genoeg kan worden om Carvalho uit de basis te spelen, en een boegbeeld achterin te worden daar. En ik moet er toch wel flink naastzitten als Chelsea in de komende vijf jaar niet tenminste 1 keer de Champions League wint.
Je geeft het zelf al aan, de Champions League kun je niet kopen. Dat zal Chelsea door hard werken, en het optimaal benutten van hun kwaliteiten moeten bereiken. En ik zie ze met deze spelersgroep en technische staf toe in staat. En al helemaal als er een Terry/Alex centrum komt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:54 schreef Grimm het volgende:
[..]
Lazio Roma heeft 't ook geprobeerd, om de champions league te kopen, is ook miserabel gefaald.
Als Abra-haha-movic iets anders op het oog heeft, ik noem een basketbal team dan is het snel gebeurt met chelsea.
Wat een onzin. Of wilde je zeggen dat Stam nog vele jaren voor zich heeft? Stam heeft het grootste gedeelte van zn carriere er al op zitten, is dus al op zn retour.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mischien moet je eens een keer voetbal kijken ipv basketball![]()
Wat ben jij een raar mannetje.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:05 schreef RijstNatie het volgende:
Verdedigend is Alex beter, dat is logisch...
Personen die het niet vinden zijn kortzichtig en hebben een laag iq en een laag inzichtsvermogen
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:05 schreef RijstNatie het volgende:
Verdedigend is Stam beter, dat is logisch...
Personen die het niet vinden zijn kortzichtig en hebben een laag iq en een laag inzichtsvermogen
'De Kwestie'. Vandaag: "Seedorf verdient een nieuwe kans in Oranje".quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Nee de stelling Maandag wordt: "Clarence Seedorf moet terug in Oranje!"
Clarence zit er immers aan tafel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |