Af en toe een dekkingsfout, verkeerd instappen, teveel drang naar voren....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef Arnout. het volgende:
[..]
Wat wordt er minder aan hem?
Ik heb liever Alex dan Stam
Ik vind ze juist vrij goed te vergelijken.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Gezegd door een psv'er![]()
Dit is appels met peren vergelijken. Ze hebben allebij specifieke kwaliteiten die je onmogelijk met elkaar kan vergelijken.
En al een tijdje in dienst van een Nederlandse club....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vind ik nogal een gewaagde uitspraak. De man is eigendom van Chelsea.
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:50 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Ik vind ze juist vrij goed te vergelijken.fysiek sterk kaal scoren nog wel eens gespeeld bij PSV 2 beste centrale middenvelders van Nederland spelen allebei bij elkaars grootste concurrenten
Nou, ik zie Alex nog wel eens met de Coupe du Monde boven zijn hoofd staan.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:43 schreef gday het volgende:
Moeilijk te zeggen, maar Stam is zeker een betere leider op dit moment. Verder denk ik dat het hoogtepunt in de carriere van Alex niet zo hoog zal liggen als het hoogtepunt in de carriere van Stam.
Verdedigers natuurlijk.quote:
Ga terug naar het forum waar je vandaan komt alsjeblieft.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:50 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Ik vind ze juist vrij goed te vergelijken.kaal
Waarom zou ik terug naar Ajax netwerk gaan?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:53 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ga terug naar het forum waar je vandaan komt alsjeblieft.![]()
Dat zal best, maar dat zal echt niet alleen van hem afhangen. Ik bedoelde niet het hoogtepunt qua podium, maar hoogtepunt qua individueel geleverde prestatie.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, ik zie Alex nog wel eens met de Coupe du Monde boven zijn hoofd staan.
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:55 schreef Judah het volgende:
Stam biedt meer voor een team, dan dat Alex doet. Stam brengt ervaring met zich mee, tegen Stam kijken spelers én tegenstanders op. Als Stam vanaf zijn zone naar voren stoomt voor een corner of een vrije trap, dan lopen de mensen vanzelf aan de kant. Stam is eigenlijk een legende, een killer. Natuurlijk heeft hij zijn leeftijd en snelheid tegen wanneer je hem vergelijkt met Alex, maar Stam heeft, mijns inziens, een completere waarde voor een elftal, dan dat Alex heeft.
Alex is een tank, een krachtpatser en nog jong. Hij is erg snel, oogt lomp maar komt voetballend niet te kort. Hij is goed op weg om een verdediger van topniveau te worden. Ik denk ook dat hij qua niveau Stam zal kunnen evenaren, wanneer hij bij een buitenlandse topclub terecht komt.
Toch, op dit moment blijf ik kiezen voor Stam. Niet puur, enkel en alleen omdat ik Ajacied ben. Stam is tenslotte voor mij een broodvoetballer en zie ik niet als een échte Ajacied (ondanks dat hij als één van de weinigen laat zien hoe het moet, zoals hij laatst op Zuid handjes kwam schudden). Hij heeft gewoon meer waarde.
Eh Nederland is voor Alex internationaal hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Gezegd door een psv'er![]()
Dit is appels met peren vergelijken. Ze hebben allebij specifieke kwaliteiten die je onmogelijk met elkaar kan vergelijken.
plus, Stam heeft zich internationaal al bewezen, Alex (nog) niet.
Dude,... ik denk dat hij doelt op een internationaal toernooi zoals het WK.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Eh Nederland is voor Alex internationaal hoor
Stam heeft zich ook bewezen in de Champions League, dus dat is een non-argument. Maar goed, dat is dus internationaal club-voetbal.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:02 schreef MariekskeBaby het volgende:
Alex heeft zich meer dan ruim bewezen in de Champions League. En ja, dat is internationaal.
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:50 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Ik vind ze juist vrij goed te vergelijken.fysiek sterk kaal scoren nog wel eens gespeeld bij PSV 2 beste centrale verdedigers van Nederland spelen allebei bij elkaars grootste concurrenten
Uhm... Ach, laat maar.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:16 schreef MarkjuhG het volgende:
Dit is net het vergelijken van Huntelaar met Cruijf....
Maar toch zeker weten Alex :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |