quote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Neeneeneeneenee [afbeelding] ik laat mij niet meer [afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik BEN een nultwintiger, in hart en nieren, sinds m'n geboorte, met de paplepel ingegoten. Geboren Amsterdamse, ontsproten uit een vader die tegenover de Meer geboren is.
HAD JE NOG WAT?
quote:
Is een genetische afwijking.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]mensen uit 020 zijn lievvvvvvvvv, maar ze weten het verdomd goed te verbergen
Ik zit hier, in Oost en in het stadion meestal in Zuid.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar zit je?
Oost, west, zuid?
Noord hoort er niet bij
Daar kan ik dan zo een héle avond over blijven mijmeren, he.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik zit hier, in Oost en in het stadion meestal in Zuid.![]()
Als je zelf ooit gevoetbald had weet je dat het daar het gezelligst isquote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Joohanna het volgende:
Wat spelen die Eustrerreichers saai zeg. Lekker blijven hangen op de eigen 16 meter
Overdreven typje..quote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dacht het niet! Je ruimt je kwakje zelf maar op.![]()
Zit daar iemand op te wachten denk jequote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Daar kan ik dan zo een héle avond over blijven mijmeren, he.![]()
Jij weet het wel snel weer te verpesten hequote:
Tis inderdaad lekker beppen als je aanvallers druk bezig zijn. Koekje derbij?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je zelf ooit gevoetbald had weet je dat het daar het gezelligst is
Vind het gewoon allemaal net niet, geen echte wereldstad, geen echte voetbalclub, misplaatste arrogantie, maar heb niks tegen mensen die daar wonen (heb geloof ik zelfs vrienden daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |