Heb jij dit op je studie gehad of is dit voor jou algemene kennis?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef Soempie het volgende:
ozo, wat wyccie zegt ja. Alle boeren willen hun schapen er graag in, omdat dat voor elke boer gunstig is. Maar als ze dat allemaal doen dan is dat niet gunstig. Dat is dan het dilemma.
Inderdaad net als prisonersdilemma![]()
Aangezien we beiden maar wat voor ons uit lulden, kan ik er ook niet boos om wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Heb jij dit op je studie gehad of is dit voor jou algemene kennis?
Tha_Erik je zat ook een heel end, ik stond op het punt om je het punt te geven, maar toen zag ik wiccies antwoord en die was toch wat vollediger...
Jij zou beter moeten wetenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:16 schreef peaceman het volgende:
Als ik niet beter wist, zou het Tom McRae kunnen zijn..
Ik zorg er wel voor dat dat niet gebeurd hoor!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Er worden te veel schapen in de weide gezet en de weide wordt dan leeggegraast. Daardoor gaan alle schapies dood.
Ha, ik dacht al wel dat jij het zou weten!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef Supersheep het volgende:
Damiem Rice - Volcano
Dude! Hoe weet je dat? Ik ken die hele Damian Rice nietquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef Supersheep het volgende:
Damiem Rice - Volcano
Bij filosofie gehadquote:Op donderdag 2 november 2006 23:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Heb jij dit op je studie gehad of is dit voor jou algemene kennis?
Beetje hetzelfde genrequote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef peaceman het volgende:
Hmm toch eens wat meer verdiepen in die man, muziek klonk erg Tom McRae....
Als je het kent kan je het weten hè!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dude! Hoe weet je dat? Ik ken die hele Damian Rice niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |