Ik weet welke je bedoeld, maar de muziek of wat er verder in de clip zat??quote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
En bij welk liedje hoorde nou die lange kerel in Azië?
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
TSE, je bed in!
De titel van het liedje dat bij die clip hoort.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:47 schreef Supersheep het volgende:
Ik weet welke je bedoeld, maar de muziek of wat er verder in de clip zat??
Zeg meneer Peaceman, jij wilde graag een nieuwe MUZ-vraag. Dus terug naar je plek en gokken jij!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef peaceman het volgende:
achternaam is toch best scandinavisch hoor...
Ik heb even gekeken, maar ik kan je ook niet helpen. Sorry.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb nog een MUZ-vraag openstaan.
Dat snap ikquote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
De titel van het liedje dat bij die clip hoort.
Ik weet de vraag ook niet, ik ben ook niet zo goed in muziek....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zeg meneer Peaceman, jij wilde graag een nieuwe MUZ-vraag. Dus terug naar je plek en gokken jij!
Oh. Huh, uh... Hmmm.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Dat snap ikBedoelde te zeggen dat ik alleen dat beeld nu in m'n kop heb, maar verder geen idee heb
quote:Zowel de muziekstijl, de stijl van de videoclips als de opbouw van de band (een vrouw met hoge stem en een man met erg lage stem) waren gelijk aan die van Aqua. Waar Aqua het meest succesvol was in de periode 1997-98, wasdat in 1999. Beide groepen worden tot het bubblegum-genre gerekend.
Ja. Heel graag zelfs.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:00 schreef Grim. het volgende:
[..]
Wil je eigenlijk wel gaan slapen :p?
Nee hoor die ziet er zo uitquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:07 schreef Lienekien het volgende:
Bram van der Vlugt
heuh?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Trusten TSE!
BTW: wat was die code die je moet intoetsen als je toetsenbord de tekens verkeerd weergeeft?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee hoor die ziet er zo uit
[afbeelding]
Voor jou was ie dus echt onherkenbaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee hoor die ziet er zo uit
[afbeelding]
Wyccie +1quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
Fatima Moreira de Melo
Artiest?quote:Dee Dee na na na
Saturday night, I feel the air's getting hot
Like you baby
I'll make you mine you know I'll take you to the top
I'll drive you crazy
Saturday night, dance, I like the way you move
Pretty baby