Heb jij dit op je studie gehad of is dit voor jou algemene kennis?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef Soempie het volgende:
ozo, wat wyccie zegt ja. Alle boeren willen hun schapen er graag in, omdat dat voor elke boer gunstig is. Maar als ze dat allemaal doen dan is dat niet gunstig. Dat is dan het dilemma.
Inderdaad net als prisonersdilemma![]()
Aangezien we beiden maar wat voor ons uit lulden, kan ik er ook niet boos om wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Heb jij dit op je studie gehad of is dit voor jou algemene kennis?
Tha_Erik je zat ook een heel end, ik stond op het punt om je het punt te geven, maar toen zag ik wiccies antwoord en die was toch wat vollediger...
Jij zou beter moeten wetenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:16 schreef peaceman het volgende:
Als ik niet beter wist, zou het Tom McRae kunnen zijn..
Ik zorg er wel voor dat dat niet gebeurd hoor!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Er worden te veel schapen in de weide gezet en de weide wordt dan leeggegraast. Daardoor gaan alle schapies dood.
Ha, ik dacht al wel dat jij het zou weten!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef Supersheep het volgende:
Damiem Rice - Volcano
Dude! Hoe weet je dat? Ik ken die hele Damian Rice nietquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef Supersheep het volgende:
Damiem Rice - Volcano
Bij filosofie gehadquote:Op donderdag 2 november 2006 23:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Heb jij dit op je studie gehad of is dit voor jou algemene kennis?
Beetje hetzelfde genrequote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef peaceman het volgende:
Hmm toch eens wat meer verdiepen in die man, muziek klonk erg Tom McRae....
Als je het kent kan je het weten hè!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dude! Hoe weet je dat? Ik ken die hele Damian Rice niet
Op zich wist ik dat ook wel, maar ik heb me eigenlijk nog nooit in hem verdiept... dit itt Tom McRae die ik fantastisch vind, maar die zul jij dus ook wel kunnen waarderen of niet?quote:
Dat, gezongen door Sophie Ellis Bextor. Van Murder on the Dancefloor.quote:
Oeh, die zou het ook kunnen zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef Mark_V het volgende:
modjo - lady
fout!quote:
Als je wilt mag je een hint gevenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:28 schreef Grim. het volgende:
Kom niet op de naam, maar kan je wel vertellen hoe de clip eruit ziet
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef Mark_V het volgende:
modjo - lady
Heb om eerlijk te zijn nog vrij weinig van McRae geluisterd, (heb echt teveel zooi) maar het meeste van wat ik heb gehoord vind ik idd erg mooiquote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich wist ik dat ook wel, maar ik heb me eigenlijk nog nooit in hem verdiept... dit itt Tom McRae die ik fantastisch vind, maar die zul jij dus ook wel kunnen waarderen of niet?
peaceman +1quote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef peaceman het volgende:
Stardust - Music sounds better (with you)
Lekker nummer!
Zeker gaan doenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef Supersheep het volgende:
Heb om eerlijk te zijn nog vrij weinig van McRae geluisterd, (heb echt teveel zooi) maar het meeste van wat ik heb gehoord vind ik idd erg mooi
Jah die is het inderdaad, wow wat lijken die nummers op elkaar, op een gegeven moment is het gewoon dezelfde sample....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
peaceman +1
bekijken en luister hier
Wist je dat deze drie nummers zo op elkaar leken of was het voor jou ook een verrassing?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Supersheep het volgende:
Spiller - Groovejet (If This Ain't Love)
Modjo - Lady (Hear Me Tonight)
Yes sir!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Damien! Anders wordt het moeilijker met zoeken, peace.
Toch een behoorlijk verschil vind ik hoor, Maar ze vallen inderdaad allemaal onder de elektro-pop. Ook allemaal ongeveer rond dezelfde tijd uitgekomen. Stiekem mis ik dat soort nummers welquote:Op donderdag 2 november 2006 23:37 schreef Mark_V het volgende:
Ze hebben ook alledrie precies hetzelfde tempo, ritme en type instument....
Is me 5 jaar geleden toen het hits waren nooit opgevallen eigenlijk...
[..]
Wist je dat deze drie nummers zo op elkaar leken of was het voor jou ook een verrassing?
Dat was de band waar ze in zat ja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |