Tha_Erik +clownsneusquote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
't Zal niet de Erebus zijn, toch?
Heb alleen een zooi mislukte foto's gemaakt met m'n mobieltje en de kamer opgemeten. Daarna liet ik de lamp vallen en was het pikkedonker. Kon ik niks meer beginnen. Zaterdag al verhuizenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef Mark_V het volgende:
Wat is met 4.5 kilometer de hoogste berg van Antarctica?
[..]
Hoi soemp![]()
Moest jij niet je kamer gaan volhangen met Lamborghiniposters enzo?
Jojo +1quote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mount Vinson
Compleet eensquote:Op donderdag 2 november 2006 21:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tha_Erik +clownsneus
Met het mes op tafel is trouwens echt fucking genius, spelen met echt geld, vals meezingen met een liedje.... wow, zo's show wil ik later ook presenteren....
Die heb ik dan weer nooit gezien, is die nog ergens te kijken?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Compleet eens
Het is gewoon lekker simpel. Geen poespas. Geen gezeur.
En inderdaad dat mateloos vals zing.
Ze hebben trouwens ooit "Watskebeurt" gedaan met z'n drieen. Die was WEL geniaal.
Weet ik niet. Wellicht op Youtubequote:Op donderdag 2 november 2006 21:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer nooit gezien, is die nog ergens te kijken?
Niet gezienquote:Ik vond de mooiste keer toen ze: "Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan?" aan het zingen waren....
Ik heb het formulier al een week liggenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef Mark_V het volgende:
Vrouwen en mannen onder de 35 jaar opgelet:
Ze zoeken bij "Met het mes op tafel" nieuwe gasten, dus voor de algemene kennis lui hier, meld je aan! Ik ga het ook doen
Dan wordt het straks een AKQ onderonsjequote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het formulier al een week liggen
Etceterake van me! Meld je ook aan voor met het mes op tafel, jij bent (weet ik sinds gisteren) vrouw en vast onder de 35, dus je behoort tot de groep waar ze dringend mensen zoekenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Etcetera het volgende:
daniel defoe
ik ga niet met mijn hoofdt op televisiequote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Etceterake van me! Meld je ook aan voor met het mes op tafel, jij bent (weet ik sinds gisteren) vrouw en vast onder de 35, dus je behoort tot de groep waar ze dringend mensen zoeken
Dat zou grappig zijn maar dan moeten we het stilhouden voor Asmo.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:54 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dan wordt het straks een AKQ onderonsje![]()
Wat leuk! Hou je dan wel je clownsmasker op? Anders kan ik je niet herkennen, hè?!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het formulier al een week liggen
Mij herken je aan mijn zotte uitstraling en domme antwoordenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat leuk! Hou je dan wel je clownsmasker op? Anders kan ik je niet herkennen, hè?!
HOOFD MET DT!! MHUWAHAHAHAH LOLLERROFLGEK! 1!!11EINZ!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga niet met mijn hoofdt op televisie![]()
dat is zielig voor de camera en al die toeschouwers
Masker? Compleet pakquote:Op donderdag 2 november 2006 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat leuk! Hou je dan wel je clownsmasker op? Anders kan ik je niet herkennen, hè?!
Kun je snel door naar de barquote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mij herken je aan mijn zotte uitstraling en domme antwoorden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |