Dat gaat dus gebeuren ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Stel dat iemand er vrijdag uitstapt, dan kun je dat niet pas maandag of dinsdag laten zien.
Duidelijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, maar vrijdag zitten ze er altijd iets korter op omdat het gat door het weekend anders té groot wordt. Stel dat iemand er vrijdag uitstapt, dan kun je dat niet pas maandag of dinsdag laten zien.
Bart vindt Nena leuk, en Lesly Lief... en met geen van beide doet hij nog iets. Maar met Lesly zou hij best een beschuitje willen etenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:05 schreef NAF_NAF het volgende:
Ik kijk DGK vaak, maar lang niet altijd, dus ik vraag me af he,
wat doet Bart met Nena en die ene vrouw bij de paarden?
En andersom dus zeer zeker ook, maar ja... die verdomde camera's hèquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Bart vindt Nena leuk, en Lesly Lief... en met geen van beide doet hij nog iets. Maar met Lesly zou hij best een beschuitje willen eten![]()
Wie waren dat? Ik heb gisteren gemist.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet nog steeds denken aan die 4 die hun oordeel even klaar hadden over Bart en lesley.
Lesley was te leuk voor hem, te spontaan te open en te mooi. Wat een walgelijke opmerkingen
Volgens mij Eveline, Ilona en zelfs Nena was erbij. De 4e persoon kan Stephan wel eens zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Wie waren dat? Ik heb gisteren gemist.
Klopt, die 4. Ik vond Nena toen ook wel zwak dat ze het niet opnam voor Bart. Alleen had ik het idee dat zij en Stephan het meer als geintje deden, maar Ilona was heel verbitterd en Evil was gewoon haarzelfquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij Eveline, Ilona en zelfs Nena was erbij. De 4e persoon kan Stephan wel eens zijn geweest.
Maar spraken ze zich ook allen zo uit of was maar een persoon aan het woord en hield de rest zijn mond. Een groot verschil vind ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:35 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij Eveline, Ilona en zelfs Nena was erbij. De 4e persoon kan Stephan wel eens zijn geweest.
Dus Nena en Stephan vielen wel mee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:46 schreef happyme28 het volgende:
Klopt, die 4. Ik vond Nena toen ook wel zwak dat ze het niet opnam voor Lesley. Alleen had ik het idee dat zij en Stephan het meer als geintje deden, maar Ilona was heel verbitterd en Evil was gewoon haarzelf.
Dat laatste heb ik absoluut ook bij Eveline.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:49 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dus Nena en Stephan vielen wel mee.
Van Eveline en Ilona verbaast het me niets. Ilona vind ik het minste eigenlijk. Eveline is tenminste nog lekker 'evil' dat geeft nog wel kijkplezier.... Ilona vind ik gewoon onsympathiek en verder niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |