keuteldeuker...quote:
ja he?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:56 schreef Guiduuuuw het volgende:
Het is intusse en mooi en zuiver onzin topic geworden
Boh GEkkquote:Op donderdag 2 november 2006 20:04 schreef neo2000 het volgende:
Dat je niet ff hendig sjiek slippend met je bakkus over het asfalt schuurt bij zeer hoge snelheid!![afbeelding]
koning van fok????quote:Op donderdag 2 november 2006 17:28 schreef Guiduuuuw het volgende:
Boh gek! Beter goed gekopieerd dan slecht verzonnen jeweeet
Er zijn te veel mensen die haten.. te veel mensen die na-praten...
Feit is gewoon dat wij hendig sjiek kunne slippe en jullie niet!
Feit is gewoon dat wij marmeren deuren hebben en jullie niet!
Feit is gewooon dat wij G-Star shirtjes representen jeweeet
Feit is gewoon dat wij vriendinnen hebben en jullie jezelf vooor de gek houde met zakdoekjes Omfg
Feit is gewoon dat Maikuuul stoer is en Yestuuur en Guiduuuw zijn descipelen zijn
Feit is gewoon dat Foxen en motoren roeleren!
Feit is gewoon dat Maikuuul de absolute FOK - Koning is en dat jullie nieteens in zijn schaduw mogen staan..
Meest gehate user? ..![]()
Zeg maar liever, Meest bekende, Meest spraakmakende, meest originele --> Ooiteerder gehoord van Hendig sjieke slippen ? NEE! dus hou je mond maar
Tututut jullie zouden willen dat jullie deze hendig sjieke stylow hadden![]()
![]()
O RLY?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:23 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Boh GEkk
Dis typisch een reactie van een Eenzame Zuigeling met maar één teelbal![]()
Agreed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Eigenlijk moet er een apart subforum komen.
Fok! therapie.
Bohh Gek Ge zet eerder muh slaafjuhquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:26 schreef EL_REY het volgende:
[..]
koning van fok????
dat betekent dat ik zijn zoon moet zijn![]()
slaafjuhquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:35 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Bohh Gek Ge zet eerder muh slaafjuh
VErrekten pauper Rey ga je doar stoatt
jij hoord niet op fok te zitten maar op school om wat aan je NEDERLANDS te doen ....quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:35 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Bohh Gek Ge zet eerder muh slaafjuh
VErrekten pauper Rey ga je doar stoatt
Ge zét zeker unne KrimiNelis of waquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:38 schreef EL_REY het volgende:
[..]
slaafjuh![]()
![]()
dan weet je nog niet wie ik ben, maar toch![]()
Dees is gin Nederlandisch moar Brab-brab-Brabants Verrekten Gek da ge daor stoat..quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:39 schreef master_X het volgende:
[..]
jij hoord niet op fok te zitten maar op school om wat aan je NEDERLANDS te doen ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:42 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Ge zét zeker unne KrimiNelis of wa![]()
ga dan maar lekker naar brabands topicquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:43 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Dees is gin Nederlandisch moar Brab-brab-Brabants Verrekten Gek da ge daor stoat..![]()
Neen dizzen Maikuuul topicquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:58 schreef master_X het volgende:
[..]
ga dan maar lekker naar brabands topic![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha lollerbakkes omfg!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:01 schreef master_X het volgende:
[..]
op nl form weg met ik kan niet nl userszo word je nooit echte fokker net als mij
![]()
![]()
nee dat ben ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:03 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
hahaha lollerbakkes omfg!!!![]()
DAT WIL JE!??![]()
Ja and your pussy is wetquote:
Vertaling? Alsjeblieft? Ik ben niet zo thuis in de taal van de wat zwakkere begaafde onderlagen van de Nederlandse samenleving. goed advies van een andere user uit ander topicquote:
Your pussy is still wetquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:10 schreef master_X het volgende:
[..]
Vertaling? Alsjeblieft? Ik ben niet zo thuis in de taal van de wat zwakkere begaafde onderlagen van de Nederlandse samenleving. goed advies van een andere user uit ander topic
Da zeede gij jah!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:43 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Dees is gin Nederlandisch moar Brab-brab-Brabants Verrekten Gek da ge daor stoat..![]()
Waarom denk je dat je slimmer bent? Omdat je A.B.N. typt op fok? Taalgebruik heeft niks met begaafdheid te maken. Trouwens, als je voor die tekst een vertaling nodig hebt moet je wel erg dom zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:10 schreef master_X het volgende:
Vertaling? Alsjeblieft? Ik ben niet zo thuis in de taal van de wat zwakkere begaafde onderlagen van de Nederlandse samenleving. goed advies van een andere user uit ander topic
quote:Op zondag 12 november 2006 00:21 schreef Guiduuuuw het volgende:
Well spoken my friend.. Murp steek die maar in je zak
ze is 17quote:Op zondag 12 november 2006 14:48 schreef Yestuuur het volgende:
http://www.xseno.nl/profile.php?u=girl_spijky_17
ja dit meisje zou idd ook wel iets voor murpzijn ja (breezah, zwakzinnig)
gebruik alleen wel een condoom a.u.b. anders ontstaan kinderen die het gem. IQ van Nederland drastisch doen dalen
* Eensch is*quote:Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ga dood.
Nee, je bent Limburgs.quote:Op zondag 5 november 2006 23:16 schreef Guiduuuuw het volgende:
Ja we zijn Heilig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |