Met een "z"welquote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Is gehesen een Nederlands woord? Die integratie-cursus is ook maar relatief, jeweets.
Je, voltooid verleden tijd.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Is gehesen een Nederlands woord? Die integratie-cursus is ook maar relatief, jeweets.
Als er een jehova-meet op FOK! georganiseerd word, ga ik erheen, beloofdquote:Op donderdag 2 november 2006 22:02 schreef typtypo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik.
Ga dan ook eens naar een bijeenkomst van de jehova's en neem je familie mee.
Dat doe je waarschijnlijk niet.
Waarom doe je dat ook niet?
Je praat wel met ze omdat het zulke schattige ouwe mensjes zijn.
Ga dan ook naar hun bijeenkomsten en scheep ze niet af aan de deur.
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat leren die kutkaaskoppen je niet. Godverdulle.
En dan zeker alleen maar in de wangen van die oudjes knijpen en 'ohwatiszelieeeeef' uitkirren. Jaja. Dat kennen we.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als er een jehova-meet op FOK! georganiseerd word, ga ik erheen, beloofd
Je zei Godverdullequote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, ik zei kutkaas. En kaaskop..
Jullie mogen ook mee, voor de tasjes enzoot, jeweetsquote:Op donderdag 2 november 2006 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan zeker alleen maar in de wangen van die oudjes knijpen en 'ohwatiszelieeeeef' uitkirren. Jaja. Dat kennen we.
Houd nou toch eens je knar!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
http://woordenlijst.org/zoek/?q=hijsen&w=w
Ander topic, hier alleen ik-kwijl-op-Yvonne-en-Yvonne-is-mijn-Godinquote:Op donderdag 2 november 2006 22:02 schreef typtypo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik.
Ga dan ook eens naar een bijeenkomst van de jehova's en neem je familie mee.
Dat doe je waarschijnlijk niet.
Waarom doe je dat ook niet?
Je praat wel met ze omdat het zulke schattige ouwe mensjes zijn.
Ga dan ook naar hun bijeenkomsten en scheep ze niet af aan de deur.
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Houd nou toch eens je knar!
We proberen zo'n geintegreerde van de wijs te brengen jah
Je hoeft mij niks te beloven.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die staat!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef yvonne het volgende:
Een jahova is dat het tegenovergestelde van een neehova?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef typtypo het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks te beloven.
Ik ben geen jahova.
Ik betwijfel of jahova's een computer hebben.
Het gaat om het principe dat jij een uitnodiging krijgt met een godsdienstig ondertoonje.
Ramadan herdenkt de eerste bloeddorstige overwinnig van de moslims op de ongelovige kaffir te Badr.
Ik zou daar niet vrolijk aan mee kunnen doen al had ik een hennipveld gerookt.
Jong, ontneem jezelf nou de mogelijkheid tot zuurstof nu je nog niet al teveel schade hebt aangericht. Dit gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ik ben geen jahova.
Het gaat om het principe dat jij een uitnodiging krijgt met een godsdienstig ondertoonje.
Ramadan herdenkt de eerste bloeddorstige overwinnig van de moslims op de ongelovige kaffir te Badr.
Ik vind jou schattig.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ik ben geen jahova.
Zet de paarden op de dijk, er komt een tsunami!quote:
Ja en Mohammed B is een voorbeeldburgerquote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef typtypo het volgende:
Hij's al een tijdje spoorloos.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Mag ik even, uit het niets, het feit aankaarten dat ik Croup mis?
lieve meid,quote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jong, ontneem jezelf nou de mogelijkheid tot zuurstof nu je nog niet al teveel schade hebt aangericht. Dit gaat echt nergens over.
huh?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef Triggershot het volgende:
Yvonne, is zij niet de dochter van Brechtje?
Stageplek zonder internetquote:
VS waarschuwde ons nog zoquote:Op donderdag 2 november 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zet de paarden op de dijk, er komt een tsunami!
Even quoten, binnenpretje.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:18 schreef Brechtje het volgende:
huh?
Speciaal voor Brechtje (snelrijm):quote:
Vidal Sassoon?quote:
Breezahmoslims doen meequote:Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef yvonne het volgende:
Waarom worden Yvonne topics toch altijd van die weirde topics?
auto-adaptatiequote:Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef yvonne het volgende:
Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef yvonne het volgende:
Waar doe jij je boodschappen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |