en als jen met een rode praam op je quote dan. ?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom quote Yvonne nooit op mijn posts ?
Ze weet dat ik een harde Fallus krijg als iemand met een rode naam op mij quote
Zij zit bijna nooit op Fok!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en als jen met een rode praam op je quote dan. ?
quote:
ramadan meet?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, alleen waren het geen negerts.
Ik heb uit betrouwbare bron (opgebaarde die yvonne dictatorieert) dat yvonne spoedig wel jouw naam zal vernoemen met de volgende tekst: Maikuul is perm hendig sjiek aan het lollerslippen en die zien we dus niet meer terug in deze mooie community en koop een dagboekstquote:Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ze hangenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
ghehehehehe ik zie priemende tepels... gehehehe gehehehehe.![]()
En een stijve voor maikuuul.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
bakkus jij substantieel onderdeel van de passieve euthenasiatische groeperingquote:Op donderdag 2 november 2006 18:15 schreef boem-dikkie het volgende:
is die zin die je hierboven zei opgebaarde , is dat indiaans?
nou en, daar heb je toch mannenhanden voor als je op ze zit? als je hondjes doet etc etc etc.quote:
woef, wafwaf waf, gromquote:Op donderdag 2 november 2006 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou en, daar heb je toch mannenhanden voor als je op ze zit? als je hondjes doet etc etc etc.
Nee, bummerquote:
nee dat zijn pantoffeldierenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
bakkus jij substantieel onderdeel van de passieve euthenasiatische groepering![]()
![]()
![]()
Ik zit er ook niet mee, ik vind ze nog steeds gezellig zo met z'n tweetjesquote:Op donderdag 2 november 2006 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou en, daar heb je toch mannenhanden voor als je op ze zit? als je hondjes doet etc etc etc.
Zo dan, jij komt lekker losquote:Op donderdag 2 november 2006 18:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron (opgebaarde die yvonne dictatorieert) dat yvonne spoedig wel jouw naam zal vernoemen met de volgende tekst: Maikuul is perm hendig sjiek aan het lollerslippen en die zien we dus niet meer terug in deze mooie community en koop een dagboekst
Nu pas jaquote:Op donderdag 2 november 2006 18:24 schreef boem-dikkie het volgende:
iedereen die nu aan de drank en shag is steek je hand op!
yvonne laat jij t maar, ik weet t van jou al wel !
dit topic laat op generlij wijze zien dat dit een hetze-topic is.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:38 schreef Jordy-B het volgende:
Is er nou alweer een hetze tegen yvonne? Of nog steeds?
Ja, maar ik zie te weinig moderators voor een slijmtopic...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit topic laat op generlij wijze zien dat dit een hetze-topic is.
yvonne groeit hiermee tot inmense proporties.
we bevinden ons nu in het oog van de windhoos.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie te weinig moderators voor een slijmtopic...
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we bevinden ons nu in het oog van de windhoos.
Eye wall,quote:
Niks! Ik vond het op je tepel lijkenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eye wall,
wat wil je daarmee zeggen?
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks! Ik vond het op je tepel lijken![]()
Ah... en 't is ook nog 'ns een moderator...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks! Ik vond het op je tepel lijken![]()
het oog is reeds verplaatstquote:Op donderdag 2 november 2006 19:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ah... en 't is ook nog 'ns een moderator...
Slijmtopic, dus...
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:59 schreef Renesite het volgende:
Yvonne.
hij wil ook graag dat zijn dochtertje veilig van school naar huis komt.quote:
dochtertje? que?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij wil ook graag dat zijn dochtertje veilig van school naar huis komt.![]()
Lekkere chica. Uitwerpsel van Yvonne, founded in the late 1990s by farmers.quote:
"zijn dochtertje"quote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Lekkere chica. Uitwerpsel van Yvonne, founded in the late 1990s by farmers.
Tja, liefde maakt blind. Althans, slechtziend.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:14 schreef Renesite het volgende:
"zijn dochtertje"
Een boel.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:17 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hoeveel naamtopiques heeft Yvonne wel niet gehad?!
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:22 schreef Aurelianus het volgende:
Een onbestemd gevoel raasde door me heen, kolkte in me op, terwijl ik door die korenvelde rende. Een zachte bries deed de korenaren zachtjes deinen, een zomerzon verlichtte de gouden velden, het gesuis van de wind deed goddelijke melodieën ontstaan in mijn hoofd dat zich mijlenver boven het aardse bevond. Tranen begonnen te wellen in mijn ogen, rillingen kropen, elkaar afwisselend, omhoog langs mijn ruggegraat; alles viel op zijn plaats, opeens was alles zoals het hoorde te zijn en slechts een enkele naam kon het voor mekaar krijgen mijn lippen te ontvluchten: 'Yvonne'.
en toen werd je naakt en badend in het zweet wakker met je penis in de hand recht in de ogen kijkend van je moeder.....?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:22 schreef Aurelianus het volgende:
Een onbestemd gevoel raasde door me heen, kolkte in me op, terwijl ik door die korenvelde rende. Een zachte bries deed de korenaren zachtjes deinen, een zomerzon verlichtte de gouden velden, het gesuis van de wind deed goddelijke melodieën ontstaan in mijn hoofd dat zich mijlenver boven het aardse bevond. Tranen begonnen te wellen in mijn ogen, rillingen kropen, elkaar afwisselend, omhoog langs mijn ruggegraat; alles viel op zijn plaats, opeens was alles zoals het hoorde te zijn en slechts een enkele naam kon het voor mekaar krijgen mijn lippen te ontvluchten: 'Yvonne'.
Neen. Toen keerde ik terug naar de sleur van het alledaagse leven en bleef ik in het geheim mijn liefde voor die goudharige vruchtbaarheidsgodin koesteren.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
en toen werd je naakt en badend in het zweet wakker met je penis in de hand recht in de ogen kijkend van je moeder.....?
Omdat ik niet meedoe Turkije een genocide in de schoenen te schuivenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:39 schreef typtypo het volgende:
Om maar het slijmen mee te doen.
Ik had tot voor kort yvonne hoog zitten maar dat begint de laatste tijd behoorlijk af te brokkelen.
Hoe sta jij eigenlijk tegenover de Armeense genocide kwestie, Yvonne? Jij als eerste wereldoorlog expert (daar word je wijzer van!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik niet meedoe Turkije een genocide in de schoenen te schuiven
o.a.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vervelend hè, mensen die een eigen mening willen vormenquote:
Ja, ik zou het iig geen genocide durven noemen, zijn er veel, heel veel mensen dood, jazeker, is ook niet de issue, de issue is de benaming "genocide"en ik vind dat je die niet zonder diepgaand onderzoek zomaar even kunt geven.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:43 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hoe sta jij eigenlijk tegenover de Armeense genocide kwestie, Yvonne? Jij als eerste wereldoorlog expert (daar word je wijzer van!) moet daar toch wel je mening over hebben!
![]()
Het was dan ook het Ottomaanse Rijk natuurlijk, en da's een ander land.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kar-fucking-boenkel! Hij leeft!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
Waarom is Yvonne eigenlijk nog niet gelyncht? Altijd gezellig; het geween van de familie, de zwaaiende toortsen en hooivorken, het schreeuw van de tot immense furie en bloeddorst opgezweepte massa...
*Zucht.*
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was dan ook het Ottomaanse Rijk natuurlijk, en da's een ander land.
Technicaliteiten zijn tof. Zo heb ik ook een hekel aan mensen die Zuid Afrika een voormalig Nederlandse kolonie noemen terwijl het nooit van de Republiek of het Koninkrijk is geweest maar slechts van de VOC.quote:
Niet zo zeer dat topic.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vervelend hè, mensen die een eigen mening willen vormen
Ah, en het andere is zeker dat ik in het ramadantopic post
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vervelend hè, mensen die een eigen mening willen vormen
Ah, en het andere is zeker dat ik in het ramadantopic post
Wow, je bent echt de eerste die daar mee komtquote:Op donderdag 2 november 2006 21:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://www.yvonne-eindhoven.nl/
JIj hebt er 1 (of meerquote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef typtypo het volgende:
[..]
Niet zo zeer dat topic.
Dat je zelf dingen onderneemt prima.
Dat je vervolgens bepaalde personen meesleept in jouw hersenspinsels.
Misschien moet je itjeer eens mee nemen dan kunnen jullie alvast onderhandelen hoeveel geitjes de bruidschat bedraagt.
Of een hoofddoek vereist is en hoeveel keer per maand een corrigerende tik uitgedeeld mag worden.
iteejer was meequote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef typtypo het volgende:
[..]
Niet zo zeer dat topic.
Dat je zelf dingen onderneemt prima.
Dat je vervolgens bepaalde personen meesleept in jouw hersenspinsels.
Misschien moet je itjeer eens mee nemen dan kunnen jullie alvast onderhandelen hoeveel geitjes de bruidschat bedraagt.
Of een hoofddoek vereist is en hoeveel keer per maand een corrigerende tik uitgedeeld mag worden.
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
iteejer was mee
Mijn God Allah ! zeg, het zit je wel diep
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
moslimkontkussendrotwijf
ik mag hopen dat je een vaatwasser hebt
eerst die theedoeken op je fatimakop knopen en dan de vaat er nog mee drogen
absoluut not done met al die blondeerchemicalien die erin zitten
waag het eens dat je een eigen mening vormt !
leven en laten leven is absoluut niet van deze tijd
rassenhaat
oorlog
religiebashen
discrimineren
een witte jurk met idem puntmuts zal je dragen !
![]()
Yeah! Ik ben gedist door Yvonnequote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wow, je bent echt de eerste die daar mee komt![]()
Daarom zeg ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
iteejer was mee
Mijn God zeg, het zit je wel diep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |