Nee..niet echt.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:59 schreef Lienekien het volgende:
Zijn we warm?
Voortaan even controleren VOOR je je vraag steltquote:Op donderdag 2 november 2006 18:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het werd mij verteld tijdens een INK training door zo'n bobo die ging uitleggen wat excellerende bedrijven zijn. hij gaf als transformatie voorbeeld dit voorbeeld (hoewel nokia geen INK fase 5 bedrijf is of was, maar om een idee te geven hoe extreem bedrijfsvoering omgegooid kan worden) toen ik dit een jaartje later ook in triviant terugvond leek het mij al vrij waarschijnijk. we hebben toen met z'n tweeën dit ook op internet bevestigd gevonden en nee, ik weet niet meer waar. En als ik nu zoek... zo even snel googlend, zie ik alleen genoemd worden dat ze dat nog niet zo lang deden. Niet of het ook van origine zo was. En heb eerlijk gezegd geen zin om nu uitgebreid te gaan lopen zoeken![]()
(waarom verzand ik in deze discussie)
Is dat die een tunnel onder de Theems heeft gegraven ?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
Een wereldberoemde man kon met de hand een perfecte cirkel tekenen. Wie was hij?
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef Grim. het volgende:
[..]
Is dat die een tunnel onder de Theems heeft gegraven ?
Vanwege de scheepsschroef geen gekke gok maar niet goed. Paar duizend jaar te vroegquote:Op donderdag 2 november 2006 19:04 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Archimedes?
Het was een echte bruggenbouwerquote:Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef Grim. het volgende:
[..]
Die was laatst nog op NGC, alleen ben ik zijn naam vergeten![]()
Durf ik niet te zeggen maar als het niet zo is, is het een schande.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef Lienekien het volgende:
Is er in Londen een bekende straat naar hem genoemd?
Vind je dat een gegeven dat de doorslag kan geven?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
Hij speelde ook graag met treintjes
Wellicht dat je hem kent van dat project en nog nooit van hem hebt gehoord mbt boten en bruggen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je dat een gegeven dat de doorslag kan geven?
Nee...de beste man komt uit Engeland.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:10 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dat zal die in de VS wel zijn, dan.
Ik heb erop gegoogled. Interessante man, maar ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
Nog 5 minuten en dan maak ik een nieuwe. Jammer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |