Het is begonnen als een pulpmolen. Wat zouden ze anders gemaakt hebben dan pulp?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh, nou, we zien wel. Als iemand het antwoord raad wat ik weet krijgt die gewoon het punt dan maar![]()
brandhoutquote:Op donderdag 2 november 2006 18:44 schreef BrandX het volgende:
geen krantepapier. Houtpulp was een bijproduct, waar ze ook weer het hoofdproduct van maakten.
Ik zei al: mijn antwoord dan maar nemenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is begonnen als een pulpmolen. Wat zouden ze anders gemaakt hebben dan pulp?
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:42 schreef Lienekien het volgende:
WC papier
Je vraagt wat ze VAN ORIGINE maakten. Dan kun je niet zelf een antwoord uit de lijst kiezen maar er slechts één goedrekenen.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zei al: mijn antwoord dan maar nemenzo voorkomen we discussies en zal ik de vraag over nokia noooooit meer stellen, ok?
![]()
![]()
edit: combineer onderbroek eens met papier.... en bedenk dan een soort papier....![]()
hé, mij werd verteld dat dit het was. don't shoot the messenger...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vraagt wat ze VAN ORIGINE maakten. Dan kun je niet zelf een antwoord uit de lijst kiezen maar er slechts één goedrekenen.
Door wie dan? Want het is natuurlijk altijd heel verstandig je vraag even te controleren voordat je 'm stelt.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
hé, mij werd verteld dat dit het was. don't shoot the messenger...![]()
anyways, game on.![]()
Het werd mij verteld tijdens een INK training door zo'n bobo die ging uitleggen wat excellerende bedrijven zijn. hij gaf als transformatie voorbeeld dit voorbeeld (hoewel nokia geen INK fase 5 bedrijf is of was, maar om een idee te geven hoe extreem bedrijfsvoering omgegooid kan worden) toen ik dit een jaartje later ook in triviant terugvond leek het mij al vrij waarschijnijk. we hebben toen met z'n tweeën dit ook op internet bevestigd gevonden en nee, ik weet niet meer waar. En als ik nu zoek... zo even snel googlend, zie ik alleen genoemd worden dat ze dat nog niet zo lang deden. Niet of het ook van origine zo was. En heb eerlijk gezegd geen zin om nu uitgebreid te gaan lopen zoekenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Door wie dan? Want het is natuurlijk altijd heel verstandig je vraag even te controleren voordat je 'm stelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |