Ik heb maandag hier een tentamen over dus alles zit in mijn grijze massa.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:09 schreef Mark_V het volgende:
D is de architrave
[..]
Zo dus, ik dacht echt, dit gaat niemand weten, ik heb de tijd....doet de hele wereld hier opeens architectuur ofzo?
Ik heb de onderdelen van Romeinse tempels uit mijn hoofd moeten stampen voor kunstgeschiedenis, en bijna elke overhoring wordt ernog wel naar gevraagdquote:Op donderdag 2 november 2006 17:09 schreef Mark_V het volgende:
D is de architrave
[..]
Zo dus, ik dacht echt, dit gaat niemand weten, ik heb de tijd....doet de hele wereld hier opeens architectuur ofzo?
Is dat tegenwoordig een vak op de middelbare schoolquote:Op donderdag 2 november 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb de onderdelen van Romeinse tempels uit mijn hoofd moeten stampen voor kunstgeschiedenis, en bijna elke overhoring wordt ernog wel naar gevraagd.
Gecombineerd met tekenen, ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig een vak op de middelbare school![]()
Bestaat er niet meer gewoon zoiets als "rekenen" en "taal" enzo
Valt wel mee, ik heb er nooit iets over geleerd op een studie.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef whosvegas het volgende:
Wat een bagger vragen zijn dit
Beetje flauw om specifieke vragen te stellen over je studie
Het is nogal moeilijk om vragen te stellen waarover niemand iets studeert. En waarom zou je geen vragen mogen stellen over dingen die je interessant vindt?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef whosvegas het volgende:
Jep dat bestaat. Heb ik ook, maar dat wordt dan ook wel Geschiedenis 2 genoemd bij ons.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig een vak op de middelbare school![]()
Bestaat er niet meer gewoon zoiets als "rekenen" en "taal" enzo
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef whosvegas het volgende:
Dat is dan wel weer waar, denk dat mijn algemene kennis toch niet zo goed is als verwachtquote:Op donderdag 2 november 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is nogal moeilijk om vragen te stellen waarover niemand iets studeert. En waarom zou je geen vragen mogen stellen over dingen die je interessant vindt?
Nou, ze bevinden zich in het museum wat toegang biedt tot de sixtijnse kapel. En de naamvan dat museum zoek ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:20 schreef WooZ het volgende:
is dat niet in Rome, in de sixtijnse kapel?
Iedereen heeft wel z'n sterke en zwakke punten. Ik weet niks van chemie/scheikunde/natuurkunde en sport af, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 november 2006 17:22 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar, denk dat mijn algemene kennis toch niet zo goed is als verwacht
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:22 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Het Vaticaans museum?
Mijn tegenpool, ik heb hem gevonden....quote:Op donderdag 2 november 2006 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel z'n sterke en zwakke punten. Ik weet niks van chemie/scheikunde/natuurkunde en sport af, bijvoorbeeld.
Je bent latent communistquote:Op donderdag 2 november 2006 17:23 schreef Nesle het volgende:
Ohmijngod ik zie net dat ik kapitaal zei
Jij weet anders vaak zat het antwoord op vragen van elk onderwerp welquote:Op donderdag 2 november 2006 17:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mijn tegenpool, ik heb hem gevonden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |