En de oprechtheid van die underdogpositie blijkt zo gauw mensen geld kunnen krijgen om op te stappen (zie vorig jaar, bij Ingrid).quote:Op donderdag 2 november 2006 16:07 schreef Nostalgist het volgende:
Mensen die BB hebben gewonnen, zijn niet van eenzelfde soort mensen.
Mo : Daarom zeggen Saar en ik tegen elkaar; als we op de bank komen is het voor ons toedeledoki en doei....
Ze manouvreert zich duidelijk in de underdog positie....
Monique snapt zelf ook wel dat als Tijn weg gaat zij ook minder kans maakt om niet genomineerd te worden.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt. Ze zegt eigenlijk dat ze het totaal niet kan waarderen dat Jeroen Tijn heeft genomineerd. Ze ontwijkt ook ieder waardeoordeel over het gedrag van Tijn.
Het enige wat ze aangaf was : Jullie moeten er zelf maar over praten. In de laatste zin: Ik denk dat het zo hard aankwam, omdat jullie de laatste tijd zo close waren, was haar eiegen gedachte, maar ze bezit de gave om te luisteren en zich niet laat verleiden om een antwoord te geven.
Het zijn slechts indirecte antwoorden. Niet vanuit zichzelf.
Dat zei ze vanmiddag ook tegen Sabrina.... Ze houdt er sterk rekening mee dat ze voor Sabrina het huis uit gaat.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Monique snapt zelf ook wel dat als Tijn weg gaat zij ook minder kans maakt om niet genomineerd te worden.
Vergis je niet in de populariteit van Tijn hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:15 schreef gerxan het volgende:
ach, tijn zit nog maximaal 11 dagen in bb
rik-jeroen
tijn-jeroen
sem-tijn
jeroen-tijn
sabrina-?
monique-?
de bank: tijn en jeroen
Die was totaal niet onverwacht.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:02 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Dan vond ik die nominatie van Tijn op Marlies net zo overwachts. Terwijl Tijn net zo goed normaal met Marlies omging op dat moment. Marlies ging er een stuk volwassener mee om als dat Tijn nu doetDie blijft maar tegen iedereen klagen maar het zelf in Jeroen zn gezicht zeggen...Ho Maar.....( dit gaat nu al zo vanaf maandag, 3 dagen dus!) Beetje kinderachtig gedoe....
Maar Tijn ga lekker zo door, de kijkers gaan hier een keer genoeg van krijgen![]()
die 2 vraagtekens kunnen nog doorslaggevend worden.. en Tijn is ook niet dom als ie niet op Jeroen stemt zorgt ie voor een brede bankquote:Op donderdag 2 november 2006 16:15 schreef gerxan het volgende:
ach, tijn zit nog maximaal 11 dagen in bb
rik-jeroen
tijn-jeroen
sem-tijn
jeroen-tijn
sabrina-?
monique-?
de bank: tijn en jeroen
die 2 gaan voor zondag het er echt nog wel over hebben.. of BB moet met confronterende beelden komenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:21 schreef gerxan het volgende:
jeroen heeft t net haarfijn uitgelegd aan monique..
maar bij tijn kan er nog geen goeie morgen vanaf..
Hangt van de zusjes af.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die 2 vraagtekens kunnen nog doorslaggevend worden.. en Tijn is ook niet dom als ie niet op Jeroen stemt zorgt ie voor een brede bank
exit-diner wordt fijn zoquote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die 2 gaan voor zondag het er echt nog wel over hebben.. of BB moet met confronterende beelden komen![]()
Semih en Rik oprecht?????quote:Op donderdag 2 november 2006 16:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Semih, Rik, Sabrina in de finale. De meest oprechte mensen.
Tijn heeft altijd verteld: zo lang ik nog met je praat is er niks aan de hand....lijkt me heel duidelijk!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:21 schreef gerxan het volgende:
jeroen heeft t net haarfijn uitgelegd aan monique..
maar bij tijn kan er nog geen goeie morgen vanaf..
Tijn heeft ook gezegd dat je problemen met mensen moet uitpraten en niet uit de weg moet gaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tijn heeft altijd verteld: zo lang ik nog met je praat is er niks aan de hand....lijkt me heel duidelijk!![]()
Kolonisten van Catan.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef Nostalgist het volgende:
Iemand enig idee wat Rik aan het maken is ?
Dat was vorig jaar met Roel precies hetzelfde, op Fok totaal afgebrand maar toch heel close bij de winaar.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vergis je niet in de populariteit van Tijn hoor.
Volgens de Fokpoll ontlopen ze elkaar weinig.
En omdat Tijn nu op dit forum toevallig de gebeten hond is, wel zeker niet zeggen dat de stemmers dat ook vinden.
(Rik en Jeroen zijn overigens de 2 mensen waar ik zelf tussen twijfel als favoriet momenteel, je hebt dus niet te maken met een Tijn-fan.... Ik snap alleen niet dat het Jeroen nauwelijks kwalijk genomen wordt)
Omdat Jeroen gewoon het spel aan het spelen is. Omdat Jeroen niet te beroerd is om toe te geven dat hij het spel speelt. Omdat Jeroen alle keren dat hij (door bijna het hele groepje) wat er nu nog zit wel een keer genomineerd is en daar nooit lang tegen hen over gezeurd heeft of die mensen genegeerd heeft.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
(Rik en Jeroen zijn overigens de 2 mensen waar ik zelf tussen twijfel als favoriet momenteel, je hebt dus niet te maken met een Tijn-fan.... Ik snap alleen niet dat het Jeroen nauwelijks kwalijk genomen wordt)
Klopt! Dat nam hij Semih nog zo kwalijk. Dat die wegliep tijdens een ruzie. En dat heeft hij ook uit den treure aan de rest verteld.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef marky het volgende:
[..]
Tijn heeft ook gezegd dat je problemen met mensen moet uitpraten en niet uit de weg moet gaan.
Je vergeet blijkbaar de keer dat hij met Milica samen op de bank werd gezet.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:39 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat Jeroen alle keren dat hij (door bijna het hele groepje) wat er nu nog zit wel een keer genomineerd is en daar nooit lang tegen hen over gezeurd heeft ....
Noemde Semih Tijn tijdens diezelfde ruzie ook niet schijnheilig. En terecht is nu gebleken.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:40 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Dat nam hij Semih nog zo kwalijk. Dat die wegliep tijdens een ruzie. En dat heeft hij ook uit den treure aan de rest verteld.
En wat doet meneer nu zelf?
en er toen met semih ook nog zat dacht ikquote:Op donderdag 2 november 2006 16:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je vergeet blijkbaar de keer dat hij met Milica samen op de bank werd gezet.![]()
![]()
Ik zou ook niet meer zeggen dan het noodzakelijke in zo'n geval, als Jeroen de guts heeft moet hij zelf bij Tijn zijn verhaal doen en niet via bv een Monique.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef marky het volgende:
[..]
Tijn heeft ook gezegd dat je problemen met mensen moet uitpraten en niet uit de weg moet gaan.
Ik vind Semih en Rik wel oprecht overkomen. Ze kunnen beide af en toe vals zijn, maar dat hoort er bij, geen enkel mens is alleen maar goed of slecht. En ik heb niet het gevoel dat Rik en Semih buiten het huis heel anders zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef marky het volgende:
[..]
Semih en Rik oprecht?????
Semih speelt het spel al vanaf dag een dus echt oprecht kan hij niet zijn.
Rik heeft het clubje Marcia, Marlies Micheline geleid in hun roddelcampagnes.
Jeroen zei dat hij er geen moeite mee heeft om er met TIjn over te praten, maar dat hij door hem wordt genegeerd.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:46 schreef WSA het volgende:
[..]
Ik zou ook niet meer zeggen dan het noodzakelijke in zo'n geval, als Jeroen de guts heeft moet hij zelf bij Tijn zijn verhaal doen en niet via bv een Monique.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 2 november 2006 16:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind Semih en Rik wel oprecht overkomen. Ze kunnen beide af en toe vals zijn, maar dat hoort er bij, geen enkel mens is alleen maar goed of slecht. En ik heb niet het gevoel dat Rik en Semih buiten het huis heel anders zijn.
Semih houdt zich inderdaad veel bezig met het nominatiespellletje (Rik ook overigens, gaf hij vannacht toe, alleen praat hij er niet zo veel over), maar ik vind dat eigenlijk niet zo erg. Het is hoe je het ook draait of keer, een belangrijk onderdeel van het spelletje en wordt, naarmate het einde nadert, steeds belangrijker. Zelfs naieve Sabrina doet het nu. En ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Mo er zelfs al langer mee bezig is.
Een beetje roddelen is niet erg en doet iedereen maar zoals Rik met M en M over Jeroen roddelde is gewoon laag. Dat was zo op de persoon. Dan ben je volgens mij niet goed bezig.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind Semih en Rik wel oprecht overkomen. Ze kunnen beide af en toe vals zijn, maar dat hoort er bij, geen enkel mens is alleen maar goed of slecht. En ik heb niet het gevoel dat Rik en Semih buiten het huis heel anders zijn.
Semih houdt zich inderdaad veel bezig met het nominatiespellletje (Rik ook overigens, gaf hij vannacht toe, alleen praat hij er niet zo veel over), maar ik vind dat eigenlijk niet zo erg. Het is hoe je het ook draait of keer, een belangrijk onderdeel van het spelletje en wordt, naarmate het einde nadert, steeds belangrijker. Zelfs naieve Sabrina doet het nu. En ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Mo er zelfs al langer mee bezig is.
Hij kan er wel geen moeite mee hebben maar als hij het niet serieus probeert zal het ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:50 schreef Day het volgende:
[..]
Jeroen zei dat hij er geen moeite mee heeft om er met TIjn over te praten, maar dat hij door hem wordt genegeerd.
Het wordt lastig praten met iemand die je doodzwijgt.
Je veralt in herhaling.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:42 schreef Suikeroom het volgende:
als Tijn weg is zien de streams er uit zoals het nu gaat
Dat is hij ook maar...quote:Op donderdag 2 november 2006 17:01 schreef WSA het volgende:
[..]
Hij kan er wel geen moeite mee hebben maar als hij het niet serieus probeert zal het ook niet gebeuren.
van wat ik totnu gezien heb is Tijn een heel gevoelig persoon, en nee ik geloof niet dat dat gespeeld is.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 2 november 2006 17:03 schreef marky het volgende:
[..]
Je veralt in herhaling.
Als Tijn weg is komt er weer een hele nieuwe dynamiek in deze groep. Dan is de geen die zijn stemming het zwaarst op de groep drukt weg en met een paardagen zullen mensen zich bevrijd voelen en heel anders weer gaan reageren op dingen. Er komt meer ruimte voor andere personen om zich te ontwikkelen.
Verder bestaat Tijn zijn aanwezigheid op dit moment uit het achter Mo aan lopen en lopen zeiken verder is zijn bijdragen alleen maar negatief.
'quote:Op donderdag 2 november 2006 17:00 schreef riri het volgende:
ik zou ook iemand doodzwijgen die me zoiets flikt....
eerst aan degene zeggen met jou wil ik tot het laatst wel blijven en hem dan nomineren...dat is een hele laffe streek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |