En de oprechtheid van die underdogpositie blijkt zo gauw mensen geld kunnen krijgen om op te stappen (zie vorig jaar, bij Ingrid).quote:Op donderdag 2 november 2006 16:07 schreef Nostalgist het volgende:
Mensen die BB hebben gewonnen, zijn niet van eenzelfde soort mensen.
Mo : Daarom zeggen Saar en ik tegen elkaar; als we op de bank komen is het voor ons toedeledoki en doei....
Ze manouvreert zich duidelijk in de underdog positie....
Monique snapt zelf ook wel dat als Tijn weg gaat zij ook minder kans maakt om niet genomineerd te worden.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt. Ze zegt eigenlijk dat ze het totaal niet kan waarderen dat Jeroen Tijn heeft genomineerd. Ze ontwijkt ook ieder waardeoordeel over het gedrag van Tijn.
Het enige wat ze aangaf was : Jullie moeten er zelf maar over praten. In de laatste zin: Ik denk dat het zo hard aankwam, omdat jullie de laatste tijd zo close waren, was haar eiegen gedachte, maar ze bezit de gave om te luisteren en zich niet laat verleiden om een antwoord te geven.
Het zijn slechts indirecte antwoorden. Niet vanuit zichzelf.
Dat zei ze vanmiddag ook tegen Sabrina.... Ze houdt er sterk rekening mee dat ze voor Sabrina het huis uit gaat.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Monique snapt zelf ook wel dat als Tijn weg gaat zij ook minder kans maakt om niet genomineerd te worden.
Vergis je niet in de populariteit van Tijn hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:15 schreef gerxan het volgende:
ach, tijn zit nog maximaal 11 dagen in bb
rik-jeroen
tijn-jeroen
sem-tijn
jeroen-tijn
sabrina-?
monique-?
de bank: tijn en jeroen
Die was totaal niet onverwacht.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:02 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Dan vond ik die nominatie van Tijn op Marlies net zo overwachts. Terwijl Tijn net zo goed normaal met Marlies omging op dat moment. Marlies ging er een stuk volwassener mee om als dat Tijn nu doetDie blijft maar tegen iedereen klagen maar het zelf in Jeroen zn gezicht zeggen...Ho Maar.....( dit gaat nu al zo vanaf maandag, 3 dagen dus!) Beetje kinderachtig gedoe....
Maar Tijn ga lekker zo door, de kijkers gaan hier een keer genoeg van krijgen![]()
die 2 vraagtekens kunnen nog doorslaggevend worden.. en Tijn is ook niet dom als ie niet op Jeroen stemt zorgt ie voor een brede bankquote:Op donderdag 2 november 2006 16:15 schreef gerxan het volgende:
ach, tijn zit nog maximaal 11 dagen in bb
rik-jeroen
tijn-jeroen
sem-tijn
jeroen-tijn
sabrina-?
monique-?
de bank: tijn en jeroen
die 2 gaan voor zondag het er echt nog wel over hebben.. of BB moet met confronterende beelden komenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:21 schreef gerxan het volgende:
jeroen heeft t net haarfijn uitgelegd aan monique..
maar bij tijn kan er nog geen goeie morgen vanaf..
Hangt van de zusjes af.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die 2 vraagtekens kunnen nog doorslaggevend worden.. en Tijn is ook niet dom als ie niet op Jeroen stemt zorgt ie voor een brede bank
exit-diner wordt fijn zoquote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die 2 gaan voor zondag het er echt nog wel over hebben.. of BB moet met confronterende beelden komen![]()
Semih en Rik oprecht?????quote:Op donderdag 2 november 2006 16:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Semih, Rik, Sabrina in de finale. De meest oprechte mensen.
Tijn heeft altijd verteld: zo lang ik nog met je praat is er niks aan de hand....lijkt me heel duidelijk!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:21 schreef gerxan het volgende:
jeroen heeft t net haarfijn uitgelegd aan monique..
maar bij tijn kan er nog geen goeie morgen vanaf..
Tijn heeft ook gezegd dat je problemen met mensen moet uitpraten en niet uit de weg moet gaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tijn heeft altijd verteld: zo lang ik nog met je praat is er niks aan de hand....lijkt me heel duidelijk!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |