Wat nou als de flits in je rug gebeurt, jij denkt ? en draait je om?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:27 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Je netvlies verbrandt door de flits, dus die wolk zul je niet zien.
Dat soort dingen blijven gewoon ronduit ruk natuurlijk, maar zolang er teveel randjongeren dropouts worden, die gemakkelijk het nieuws halen,omdat ze of turks zijn of er zo uitzien, blijft dit toch, ik zeg dat de turkse gemeenschap (en alle andere) maar wat harder op moeten treden tegen hun kinderen, want Nederland en het maatschappelijke apparaat krijgen er toch geen grip op...quote:Hmm, nice
Ik zou ook niet bang zijn verder, er zijn al genoeg Nederlandse Turken die het vaderland inmiddels hebben laten weten dat Nederland voornamelijk bestaat uit een zuigend stelletje bekrompen bromberen.
Er gaan tevens genoeg mensen terug, die zijn 't gewoon spuugzat hier.
Jammer dat daar ook goede mensen bij zitten, zoals een Turkse kapper uit Leiden, die nog op TV is geweest omdat hij zich inzette voor een Nederlands jochie met een niet zo prettige, zeldzame ziekte. Hij zamelde geld in om een dure therapie van 10.000 euro te helpen bekostigen, maar keert nu dus terug omdat hij de vragen en domme opmerkingen van klanten over terrorisme en de Islam zat is, omdat hij nog steeds geen discotheken in komt, en omdat z'n zoontje, die er Turks uit ziet, maar geen woord Turks spreekt, last heeft van discriminatie en pesterijen op school.
Het zijn toch altijd moslims die roepen dat je niet mag generaliseren?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:30 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hmm, nice
Ik zou ook niet bang zijn verder, er zijn al genoeg Nederlandse Turken die het vaderland inmiddels hebben laten weten dat Nederland voornamelijk bestaat uit een zuigend stelletje bekrompen bromberen.
Er gaan tevens genoeg mensen terug, die zijn 't gewoon spuugzat hier.
Jammer dat daar ook goede mensen bij zitten, zoals een Turkse kapper uit Leiden, die nog op TV is geweest omdat hij zich inzette voor een Nederlands jochie met een niet zo prettige, zeldzame ziekte. Hij zamelde geld in om een dure therapie van 10.000 euro te helpen bekostigen, maar keert nu dus terug omdat hij de vragen en domme opmerkingen van klanten over terrorisme en de Islam zat is, omdat hij nog steeds geen discotheken in komt, en omdat z'n zoontje, die er Turks uit ziet, maar geen woord Turks spreekt, last heeft van discriminatie en pesterijen op school.
Daar heb je helemaal gelijk in. Weet je, zowel Mubarak als de woordvoerder van Hamas hebben beiden recentelijk toegegeven dat Islamitische culturen, ofwel Arabieren, best eens wat meer de hand in eigen boezem mogen steken.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:32 schreef Dennisch het volgende:
Dat soort dingen blijven gewoon ronduit ruk natuurlijk, maar zolang er teveel randjongeren dropouts worden, die gemakkelijk het nieuws halen,omdat ze of turks zijn of er zo uitzien, blijft dit toch, ik zeg dat de turkse gemeenschap (en alle andere) maar wat harder op moeten treden tegen hun kinderen, want Nederland en het maatschappelijke apparaat krijgen er toch geen grip op...
Met je rug naar de flits? Da's ook niet prettig, om het zacht uit te drukken.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:32 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Wat nou als de flits in je rug gebeurt, jij denkt ? en draait je om?
Dan wel!
Maar ot: hoeveel van die wannabee nostradamussen zijn er wel niet geweest in de afgelopen tijd, dit is toch niet serieus te nemen.....tenzij hij gelijk krijgt natuurlijk
Chicken!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef popolon het volgende:
Canada here I come.
Wat is jouw afkomst en welke kant zul jij kiezen?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:52 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Chicken!
Canada zal saai zijn in die tijd, en Europa zal bruisen
En waarom zouden ze dat willen ? De economie in Turkije draait lang zo slecht nog niet, en het klimaat is er stukken beter dan in menig west Europees land. En al komen ze wel, wat dan nog ? Het zijn doodnormale hardwerkende mensen die zelden of nooit klagen. Ik kan me wel een vervelender scenario voorstellen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:02 schreef MariekskeBaby het volgende:
Zodra Turkije bij de EU komt en de Turken zich massaal over Europa gaan verspreiden, kunnen we wel wat problemen verwachten ja.
15% van de Turken verdient niet meer dan 35 euro.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat willen ? De economie in Turkije draait lang zo slecht nog niet, en het klimaat is er stukken beter dan in menig west Europees land. En al komen ze wel, wat dan nog ? Het zijn doodnormale hardwerkende mensen die zelden of nooit klagen. Ik kan me wel een vervelender scenario voorstellen.
Dan zal er toch ook nog zoiets als woonruimte moeten zijn, en dat valt vies tegen op het moment. Plus het feit dat er niet voldoende banen zijn, dat maakt NL niet bepaald een aantrekkelijke optie. Zal allemaal wel meevallen dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:01 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
15% van de Turken verdient niet meer dan 35 euro.
15% van 75 miljoen inwoners = 11,25 miljoen mensen. Nou dat ronden we af op 10 miljoen.
10 miljoen Turken die deze kant op komen. Ok dan nemen we voor het gemak 9 miljoen richting de overige landen om ons heen. Dan zijn er nog steeds 1 miljoen Turken die Nederland in komen.
De familieherenigings eisen zijn heel soepel als je iemand uit een ander EU land wil halen. Dat wordt dus 5 familieleden halen, die dan bijvoorbeeld samen met de oude familie in een flatje komen te wonen.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zal er toch ook nog zoiets als woonruimte moeten zijn, en dat valt vies tegen op het moment. Plus het feit dat er niet voldoende banen zijn, dat maakt NL niet bepaald een aantrekkelijke optie. Zal allemaal wel meevallen dus.
De meesten gaan naar Duitsland, en idd een deel zal ook wel hier komen. Er is alleen geen werk voor ze, hooguit als ze zich willen laten gebruiken als slaaf in de tuinbouw, mogen ze concurreren met de Polen. Maar ik denk idd dat je er een grote groep werklozen bijhaalt en wat het resultaat daar van is zien we dan wel weer. Feit is wel dat het niet alleen allochtonen zijn die werkeloos zullen worden dus het is nog maar de vraag of het een rassenoorlog zal worden (of hoe je dat ook noemt, etnische oorlog voor mijn part)quote:Op donderdag 2 november 2006 23:01 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
15% van de Turken verdient niet meer dan 35 euro.
15% van 75 miljoen inwoners = 11,25 miljoen mensen. Nou dat ronden we af op 10 miljoen.
10 miljoen Turken die deze kant op komen. Ok dan nemen we voor het gemak 9 miljoen richting de overige landen om ons heen. Dan zijn er nog steeds 1 miljoen Turken die Nederland in komen.
Daar moet wel wat aan gebeuren natuurlijk. Iemand halen omdat ie alleen familie is en die verder geen bijdrage aan de maatschappij gaat leveren zit niemand op te wachten. Ik verwacht dan ook dat de regels aangaande dat zeer aangescherpt gaan worden. Er zitten al genoeg parasieten in Nederland, daar moet eerst de bezem maar eens doorheen gehaald worden.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:07 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
De familieherenigings eisen zijn heel soepel als je iemand uit een ander EU land wil halen. Dat wordt dus 5 familieleden halen, die dan bijvoorbeeld samen met de oude familie in een flatje komen te wonen.
Zodra het een keer stukken slechter gaat met de Nederlandse economie is het oppassen geblazen.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:08 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
De meesten gaan naar Duitsland, en idd een deel zal ook wel hier komen. Er is alleen geen werk voor ze, hooguit als ze zich willen laten gebruiken als slaaf in de tuinbouw, mogen ze concurreren met de Polen. Maar ik denk idd dat je er een grote groep werklozen bijhaalt en wat het resultaat daar van is zien we dan wel weer. Feit is wel dat het niet alleen allochtonen zijn die werkeloos zullen worden dus het is nog maar de vraag of het een rassenoorlog zal worden (of hoe je dat ook noemt, etnische oorlog voor mijn part)
Maar ik betwijfel of dat gaat gebeuren. EU regelgeving enzo.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar moet wel wat aan gebeuren natuurlijk. Iemand halen omdat ie alleen familie is en die verder geen bijdrage aan de maatschappij gaat leveren zit niemand op te wachten. Ik verwacht dan ook dat de regels aangaande dat zeer aangescherpt gaan worden. Er zitten al genoeg parasieten in Nederland, daar moet eerst de bezem maar eens doorheen gehaald worden.
Ik vind saai juist wel leuk.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:52 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Chicken!
Canada zal saai zijn in die tijd, en Europa zal bruisen
Ik kom van planeet aarde.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:53 schreef MariekskeBaby het volgende:
Wat is jouw afkomst en welke kant zul jij kiezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |