abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43193871
Op deze manier kan je het wel vergeten tegen PSV

Het was koud, maar door de nodige alcohol vooraf en wiet in het stadion goed te doen
  vrijdag 3 november 2006 @ 01:06:24 #152
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43193977
Ach, alsof PSV zo fantastisch is. Dat wordt ook een beetje overdreven de laatste week. Dit Ajax was niet goed, maar in een goede wedstrijd kan PSV echt wel verslagen worden.
pi_43194014
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

Het was koud, maar door de nodige alcohol vooraf en wiet in het stadion goed te doen
Jij zit ook aan de wiet?
pi_43194033
PSV wint de CL dit jaar. De enige reden waarom wij eerste staan is omdat psv dat voorlopig toelaat.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 3 november 2006 @ 01:14:41 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43194113
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef Erwtensoep het volgende:
PSV wint de CL dit jaar. De enige reden waarom wij eerste staan is omdat psv dat voorlopig toelaat.
  vrijdag 3 november 2006 @ 01:20:01 #156
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43194171
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

wiet is voor kansarme negers
  vrijdag 3 november 2006 @ 01:31:27 #157
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_43194340
Wat stond er eigenlijk op dat grote doek op zuid?
Jawel, je keek.
pi_43194472
Ook weer thuis.
Wedstrijd was niet veel bijzonders. Stadion was slecht gevuld, en weinig sfeer.
Muv 410
pi_43194568
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Je klinkt als...... uh Pyth het AD.

[ Bericht 2% gewijzigd door F1Bas op 03-11-2006 02:04:49 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_43194597
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 01:31 schreef jna het volgende:
Wat stond er eigenlijk op dat grote doek op zuid?
Je bedoelt die onleesbare met gele letters?

With one win in Vienna, we achieved more then you ever will oid.
pi_43194649
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 01:51 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Je klinkt als...... uh Pyth.
http://www.ad.nl/sport/article754354.ece
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43194948
quote:
3/11/2006 - Ajax mogelijk zonder Stam en Gabri
(Gepost door HT)

BRON: AT5.nl

Henk ten Cate is er nog niet uit of Jaap Stam en Gabri aanstaande zondag meedoen in de uitwedstrijd tegen Heracles. Beide spelers zijn geschorst voor de wedstrijd tegen PSV, als zij een kaart pakken.

"Ik vind het geen argument dat ze bij een volgende gele kaart geschorst zijn, maar, ik geef soms ook spelers rust", verklaarde Ten Cate. "Ik moet nog eens rustig nadenken over de opstelling voor de wedstrijd tegen Heracles. Het zou kunnen dat Stam en Gabri beginnen. Het zou ook zo maar kunnen van niet", hulde hij zich verder in nevelen.
Lijkt mij heel verstandig.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_43196113
Slechte wedstrijd gisteren. Ajax speelde in een te laag tempo en Austria is niet gekomen om er een mooie wedstrijd van te maken. En gelijk hebben ze.

Verder is 3-0 een goede uitslag. Huntelaar weer 2 doelpuntjes meegepikt.

Al met al heb ik me weer best vermaakt gisteren! Op naar Praag!
pi_43196134
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 02:28 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Lijkt mij heel verstandig.
jep, lijkt mij ook logisch, stam is belangrijk, maar ik wil vermaelen of Ogaragu ook wel weer eens zien, die is natuurlijk ook niet voor de bank gehaald.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_43196176
Met alle respect, maar tegen Heracles moet je Stam en Gabri wel rust kunnen geven. Lijkt me dan ook niet onverstandig om dat dan te doen. Stam en Gabri heb je natuurlijk wel nodig tegen psv. Vermaelen kan erin voor Stam. Voor Gabri zou ik Perez op de '10' zetten. Ook omdat Huntelaar al aangaf dat hij het liefste met een '10' achter zich speelt. En dan Sneijder linkshalf en Maduro rechtshalf.
pi_43196227
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 08:17 schreef the_hunter het volgende:
Met alle respect, maar tegen Heracles moet je Stam en Gabri wel rust kunnen geven. Lijkt me dan ook niet onverstandig om dat dan te doen. Stam en Gabri heb je natuurlijk wel nodig tegen psv. Vermaelen kan erin voor Stam. Voor Gabri zou ik Perez op de '10' zetten. Ook omdat Huntelaar al aangaf dat hij het liefste met een '10' achter zich speelt. En dan Sneijder linkshalf en Maduro rechtshalf.
Krohn Delhi op rechtshalf
  vrijdag 3 november 2006 @ 08:55:15 #167
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43196570
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43196616
HELD
pi_43196617
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Dom dat ie een nutteloze kaart pakte...
quote:
Ajax-trainer Henk ten Cate was na afloop uiteraard verguld met de drie punten, maar erkende ook dat de balcirculatie sneller kon. "Het ging bij vlagen wel aardig", vertelde Ten Cate tegenover AT5. "Soms was ons tempo te laag, maar dat kwam ook door de tegenstander. Met kleine overtredingen in een kleine ruimte probeerde Austria ons ritme te breken. " Toch overheerste de tevredenheid.
"Dit is niettemin een goede zege en een goede start voor ons. Ik denk dat we wel doorkomen. En leuk voor invaller Manucharyan dat hij scoorde. "
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:03:26 #170
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43196678
Gisteren de eerste treffer volledig gemist, in trein en home al genoeg op, verder ook in stadion nog genoeg gedaan om saaie wedstrijd leuk te maken. 3-0 is leuk, maar niet bijzonder. Je moet in groepsfase van UEFA Cup (minimaal) twee wedstrijden winnen, dus nog één te gaan!

Zag overigens dat het leven van Ryan Babel nu al verfilmd is, zoveel heeft hij toch nog niet gepresteerd. Vaag ook dat men Brad Pitt de rol van Babel laat spelen, neem dan een acteur als Eddy Murphy, Denzel Washington of Morgan Freeman ofzo.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:03:57 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43196683
Ja, spaar ze maar gewoon dan, tegen PSV hebben we die echt wel nodig..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:04:11 #172
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_43196687
Binnen vijf wedstrijden heeft Huntelaar een rode kaart aan zijn broek voor wapperende armen. Valt me de laatste tijd op dat hij echt vaak vrij gefrustreerd reageert en heel bewust zijn man 'opvangt'...
Ik kan het verkeerd gezien hebben, maar gister toch een keer of twee zo'n actie voorbij zien komen...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_43196722
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Zag overigens dat het leven van Ryan Babel nu al verfilmd is, zoveel heeft hij toch nog niet gepresteerd. Vaag ook dat men Brad Pitt de rol van Babel laat spelen, neem dan een acteur als Eddy Murphy, Denzel Washington of Morgan Freeman ofzo.
pi_43196755
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:04 schreef BoNi het volgende:
Binnen vijf wedstrijden heeft Huntelaar een rode kaart aan zijn broek voor wapperende armen. Valt me de laatste tijd op dat hij echt vaak vrij gefrustreerd reageert en heel bewust zijn man 'opvangt'...
Ik kan het verkeerd gezien hebben, maar gister toch een keer of twee zo'n actie voorbij zien komen...
Wapperende armen? Hij wapent zich tegen de verdedigers. Doet hij dat niet, krijgt hij zelf bij ieder duel een paar tikken. Hij zou het alleen iets slimmer moeten doen nog, want zoals hij het nu doet, valt het te erg op. De scheidsrechter floot gisteren meer tegen Huntelaar dan voor. Dat kan nooit goed zijn. Verder vond ik Huntelaar meevoetballend weer erg goed. Hij is hard op weg om een hele complete spits te worden
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:11:04 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43196783
KJH wordt (logisch) super strak gedekt altijd, ze hangen aan hem, schoppen, slaan etc, er DAT mag allemaal, maar als hij EEN keer iets doet om zich los te werken van zo'n kutverdediger die het met voetbal niet kan, dan krijgt HIJ een kaart!

Pure verkrachting van het voetbal, bescherm de aanvallers nou eens, ZIJ maken het spel met goals etc, DAAR komt het publiek voor...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')