Jij zit ook aan de wiet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op deze manier kan je het wel vergeten tegen PSV
Het was koud, maar door de nodige alcohol vooraf en wiet in het stadion goed te doen
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef Erwtensoep het volgende:
PSV wint de CL dit jaar. De enige reden waarom wij eerste staan is omdat psv dat voorlopig toelaat.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op deze manier kan je het wel vergeten tegen PSV
Het was koud, maar door de nodige alcohol vooraf en wiet in het stadion goed te doen
Je klinkt als...... uh Pyth het AD.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef Erwtensoep het volgende:
PSV wint de CL dit jaar. De enige reden waarom wij eerste staan is omdat psv dat voorlopig toelaat.
Je bedoelt die onleesbare met gele letters?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:31 schreef jna het volgende:
Wat stond er eigenlijk op dat grote doek op zuid?
Lijkt mij heel verstandig.quote:3/11/2006 - Ajax mogelijk zonder Stam en Gabri
(Gepost door HT)
BRON: AT5.nl
Henk ten Cate is er nog niet uit of Jaap Stam en Gabri aanstaande zondag meedoen in de uitwedstrijd tegen Heracles. Beide spelers zijn geschorst voor de wedstrijd tegen PSV, als zij een kaart pakken.
"Ik vind het geen argument dat ze bij een volgende gele kaart geschorst zijn, maar, ik geef soms ook spelers rust", verklaarde Ten Cate. "Ik moet nog eens rustig nadenken over de opstelling voor de wedstrijd tegen Heracles. Het zou kunnen dat Stam en Gabri beginnen. Het zou ook zo maar kunnen van niet", hulde hij zich verder in nevelen.
jep, lijkt mij ook logisch, stam is belangrijk, maar ik wil vermaelen of Ogaragu ook wel weer eens zien, die is natuurlijk ook niet voor de bank gehaald.quote:
Krohn Delhi op rechtshalfquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:17 schreef the_hunter het volgende:
Met alle respect, maar tegen Heracles moet je Stam en Gabri wel rust kunnen geven. Lijkt me dan ook niet onverstandig om dat dan te doen. Stam en Gabri heb je natuurlijk wel nodig tegen psv. Vermaelen kan erin voor Stam. Voor Gabri zou ik Perez op de '10' zetten. Ook omdat Huntelaar al aangaf dat hij het liefste met een '10' achter zich speelt. En dan Sneijder linkshalf en Maduro rechtshalf.
Dom dat ie een nutteloze kaart pakte...quote:
quote:Ajax-trainer Henk ten Cate was na afloop uiteraard verguld met de drie punten, maar erkende ook dat de balcirculatie sneller kon. "Het ging bij vlagen wel aardig", vertelde Ten Cate tegenover AT5. "Soms was ons tempo te laag, maar dat kwam ook door de tegenstander. Met kleine overtredingen in een kleine ruimte probeerde Austria ons ritme te breken. " Toch overheerste de tevredenheid.
"Dit is niettemin een goede zege en een goede start voor ons. Ik denk dat we wel doorkomen. En leuk voor invaller Manucharyan dat hij scoorde. "
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Zag overigens dat het leven van Ryan Babel nu al verfilmd is, zoveel heeft hij toch nog niet gepresteerd. Vaag ook dat men Brad Pitt de rol van Babel laat spelen, neem dan een acteur als Eddy Murphy, Denzel Washington of Morgan Freeman ofzo.
Wapperende armen? Hij wapent zich tegen de verdedigers. Doet hij dat niet, krijgt hij zelf bij ieder duel een paar tikken. Hij zou het alleen iets slimmer moeten doen nog, want zoals hij het nu doet, valt het te erg op. De scheidsrechter floot gisteren meer tegen Huntelaar dan voor. Dat kan nooit goed zijn. Verder vond ik Huntelaar meevoetballend weer erg goed. Hij is hard op weg om een hele complete spits te wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:04 schreef BoNi het volgende:
Binnen vijf wedstrijden heeft Huntelaar een rode kaart aan zijn broek voor wapperende armen. Valt me de laatste tijd op dat hij echt vaak vrij gefrustreerd reageert en heel bewust zijn man 'opvangt'...
Ik kan het verkeerd gezien hebben, maar gister toch een keer of twee zo'n actie voorbij zien komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |