dat ken ikquote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef Autoreply het volgende:
Hoe kut; zet je je download aan, kom je terug; lekker lost kijken, maar nee hoor, pc uitgedonderd![]()
Tot over drie kwartier![]()
Nog nooit z'n strakke promo gezienquote:Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef koentje.k het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)season-finale-traile
Trailer van volgende week...
Als Sawyer of Kate dood gaat stop ik met kijken!
Sawyer is mijn favoriete personage, hoop het niet. Denk het bijna van niet, maar bij Lost weet je het nooit. Denk wel dat het iets teveel van het goeie is, eerst mr Eko en de episode erna Sawyer of Kate.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:34 schreef edejong het volgende:
wat denken jullie, gaat sawyer dood?
en ben?
Eko zei "we're next", niet "you're next".quote:Wat zou hij bedoelen met 'you are next' ?Dat ze allemaal door de zwarte rook gepakt worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand ideeėn?*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:04 schreef Suerte het volgende:Dat ging over mr Eko.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand ideeėn?
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:04 schreef Suerte het volgende:sjitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand ideeėn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik dacht inderdaad dat je die spoiler bedoelde over komende aflevering![]()
Zou zelfmoord zijn voor de serie vermoed ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Sawyer is mijn favoriete personage, hoop het niet. Denk het bijna van niet, maar bij Lost weet je het nooit. Denk wel dat het iets teveel van het goeie is, eerst mr Eko en de episode erna Sawyer of Kate.
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef koentje.k het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)season-finale-traile
Trailer van volgende week...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had niet naar de datum gekeken, ging idd over Mr. Ekoquote:Op donderdag 2 november 2006 20:09 schreef edejong het volgende:
edit: ik dacht inderdaad dat je die spoiler bedoelde over komende aflevering![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |